Mercedes Benz do leta 2022 s šestimi novimi električnimi modeli

sreda, 16. december 2020

Elektrifikacija vozil Mercedes-Benz je del strategije nemškega proizvajalca o zavezi zmanjševanja izpustov CO2 z nazivom »Ambition 2039«, ki poleg ostalih ukrepov predvideva tudi ogljično nevtralnost voznega parka osebnih vozil. Daimler AG, ki že spreminja svoje proizvodne procese, se tako pripravlja na ofenzivo svojih napovedanih osmih električnih modelov do leta 2022.























Vir: media.mercedes-benz

Izdelava novega električnega modela SUV EQA v Rastattu v Nemčji poteka na istem mestu kot izdelava hibridnih ter konvencionalnih vozil z notranjim izgorevanjem. Kompaktni EQB model bo svojo pot začel v Kecskemetu na Madžarskem za globalni trg ter v nemško kitajskem obratu v Pekingu na Kitajskem za lokalno tržišče. Leta 2020 se je v kraju Vitoria na severu Španije začela tudi proizvodnja EQV premium električnega enoprostorca.

Proizvodnja električne limuzine EQS se bo pričela v prvi polovici 2021 v Sindelfingenu v Nemčiji. EQS model prvi uporablja novo arhitekturo za luksuzna električna vozila in električna vozila višjega cenovnega razreda pri Mercedes-Benzu. Obrat v Sindelfingenu uteleša prihodnost proizvodnje pri Mercedes-Benzu in postavlja nove standarde avtomobilske izdelave, saj v primerjavi s prejšnjo linijo za razred S predstavlja kar 25 odstotkov višjo učinkovitost. To je proizvajalec dosegel z optimizacijo celotne verige vrednosti in popolno digitalizacijo MO360 ter digitalnim proizvodnim ekosistemom Mercedes-Benz.

Poslovna limuzina EQE se bo začela izdelovati v drugi polovici leta 2021 v obratu v Bremnu, kmalu zatem pa v Pekingu na Kitajskem, kjer bodo proizvajali kar štiri električne modele za lokalno tržišče.

Za leto 2022 je načrtovana proizvodnja modelov EQE SUV in EQS modelov v ameriški Tuscaloosi, kar pomeni, da bo izdelava vozil EQ potekala kar na sedmih lokacijah in treh kontinentih. Navedeno bo mogoče doseči zaradi zgodnjih globalnih investicij v fleksibilnost ter tehnološko opremljenost z rešitvami s področja Industrije 4.0. Visoka stopnja fleksibilnosti se je, v luči strateškega cilja ustvarjanja več kot polovice prodaje s tako imenovanimi xEV-ji, torej priključnimi hibridi in električnimi vozili, od leta 2030 dalje, izkazala kot odločilna prednost.
Smart zaključuje Mercedes-Benz nabor električnih vozil s tremi novimi modeli. Smart EQ fortwo in smart EQ fortwo cabrio sta izdelana v Hambachu v Franciji, smart EQ forfour pa v Novem mestu. Naslednjo generacijo pametnih električnih vozil bo proizvajalo skupno podjetje smart Automobile Co., Ltd. na Kitajskem.

Priključni hibridi so pomembni z vidika tehnologije ter kot vmesna postaja na poti do polne električne ponudbe vozil v prihodnosti. Danes je na voljo kar 20 verzij priključnih hibridnih modelov, do leta 2025 pa gigant načrtuje kar 25 verzij modelov.
 

Globalna mreža proizvodnje baterij ključna za uspeh v prihodnosti

Baterije za proizvodnjo Merecedes-EQ so v izdelavi v okviru globalne mreže na treh kontinentih.

Leta 2012 se je pričela proizvodnja baterijskih sistemov za hibride, priključne hibride in električna vozila v dveh tovarnah v Kamenzu v Nemčiji. Druga tovarna na lokaciji je začela obratovati v letu 2018 in od leta 2019 proizvaja akumulatorske sisteme EQC. Od začetka proizvodnje v so tako na lokaciji v Kamenzu izdelali več kot milijon baterij, ki temeljijo na litij-ionski tehnologiji za električna, priključna hibridna vozila in 48-voltne sisteme. Proizvodnja baterijskih sistemov za EQC se je začela leta 2019 tudi v Pekingu na Kitajskem. Z začetkom proizvodnje v letu 2021 za modele EQA, EQB in EQE bo omenjena tovarna izdelovala baterijske sisteme za skupno štiri modele Mercedes-Benz EQ. Daimler AG V prihodnosti načrtuje izdelavo baterijskih sistemov še na dveh lokacijah v Nemčiji ter eni v Združenih državah Amerike. V Bankoku na Tajskem sedaj proizvajajo akumulatorske sisteme za hibridna vozila, ki jih bo v prihodnosti zamenjala proizvodnja baterijskih sistemov za izključno električna vozila.

Električna vozila Mercedes-Benz z 45.000 prodanimi enotami v tretjem četrtletju leta 2020 ostajajo priljubljena izbira novega trenda mobilnosti. Strategija »Ambition 2039« pa vztrajno in ambiciozno stremi k kar 30 ogljično nevtralnim obratom za proizvodnjo osebnih in dostavnih vozil ter baterijskih sistemov na svetu.

Vir: MarketLine News