Na Danskem so v letu 2017 prodali 221.600 novih osebnih avtomobilov
Prodaja novih osebnih avtomobilov na Danskem se je v zadnjih nekaj letih povečevala, predvsem zaradi večjega zaupanja potrošnikov in višjih prihodkov prebivalcev, kar je posledica izboljšanih makroekonomskih pogojev po letu 2013. V letu 2017 so na Danskem prodali novih osebnih avtomobilov v vrednosti 7,1 mlrd EUR, trg pa je v obdobju 2013-2017 rasel po 7,3 % skupni letni stopnji rasti (CAGR).
Obseg danskega trga novih osebnih avtomobilov je v obdobju 2013-2017 rasel po 5 % CAGR in v letu 2017 dosegel 221.600 enot. Po napovedih naj bi se obseg trga v obdobju 2018-2022 povečeval po 3,2 % CAGR in v letu 2022 dosegel 259.000 enot. Vrednostno se bo trg v prihodnjih petih letih povečeval po 4,1 % CAGR in v letu 2022 dosegel vrednost 7,9 mlrd EUR. Znižanje davčnih stopenj za nakup novih avtomobilov, uvedeno v oktobru 2017, bo v naslednjih nekaj letih spodbudilo povpraševanje po nakupu novih avtomobilov.
Najbolj uspešen prodajalec na danskem trgu novih osebnih avtomobilov je Volkswagen, ki je imel v letu 2017 26,7 % tržni delež v maloprodaji. Na danskem trgu prodaja avtomobile svojih blagovnih znamk VW, Škoda in Audi. Na drugem mestu po tržnem deležu je skupina PSA s 16,3 % tržnim deležem, na tretjem mestu pa Toyota s 7,6 % tržnim deležem. Četrto mesto je zasedel Renault s 6,6 % tržnim deležem. Skupni tržni delež največjih štirih konkurentov je v letu 2017znašal 57,2 %, kar kaže na to, da je konkurenca omejena v primerjavi z drugimi trgi. Volkswagen je leta 2017 znatno povečal svoj tržni delež, saj je znamka VW zabeležila 12 % rast prodaje, medtem ko so PSA, Renault in Toyota v letu 2017 beležili le skromno rast prodaje. Mercedes, Nissan in Suzuki pa so v letu 2017 beležili visoko rast prodaje, ki je presegla rast celotnega danskega trga.
Vir: MarketLine
Več informacij o globalnih trendih na področju avtomobilske industrije