Podjetje Supermetrics bo s 40 milijoni EUR omogočilo skladiščenje podatkov za marketing
Finsko podjetje za marketinško tehnologijo Supermetrics je sporočilo, da je v krogu financiranja serije B zbralo 40 milijonov EUR sredstev, ki jih bo namenilo za širitev v skladiščenje podatkov in za večjo uporabo njihovih izdelkov po vsem svetu.
Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2013. Tržnikom nudi možnost združevanja podatkov in avtomatizacije poročil, s čimer analitika pridobi ključni vpogled za kampanje. Supermetrics se je že uvrstil med vodilne igralce z več kot 14.000 strankami, vključno s podjetji Fortune 500 in vrhunskimi marketinškimi agencijami. Med njihovimi strankami so Warner Brothers, Nestle, L'Oreal in Hubspot. Podjetje že od samega začetka posluje donosno, z maržo nad 30 %.
Preko financiranja se podjetje želi usmeriti v skladiščenje podatkov
Financiranje bo podjetju omogočilo, da s povečanjem svojih zmogljivosti za skladiščenje podatkov nadgradi svoj uspeh, tržnikom pa bo zagotovilo shranjevanje večjih količin podatkov in tudi večjih naborov podatkov, ki jih bo uporabljalo za sprejemanje odločitev. Količine ustvarjenih podatkov so danes večje kot kdaj koli prej, zato v marketinški tehnologiji vse bolj narašča povpraševanje po rešitvah za skladiščenje podatkov.
"Številne naše stranke se spopadajo z naraščajočo količino podatkov in virov podatkov, ki jih je potrebno vključiti," je dejal Mikael Thuneberg, izvršni direktor in ustanovitelj podjetja Supermetrics. "Skladiščenje podatkov bi lahko rešilo številne njihove težave, a do sedaj ni bilo dovolj dostopno. To želimo spremeniti s proizvodom Supermetrics for BigQuery, s financiranjem pa bomo imeli večje zmožnosti, da omogočimo skladiščenje podatkov širšemu občinstvu".
Podjetje ob tem načrtuje širitev v druge regije sveta, predvsem v Latinsko Ameriko, Evropo in azijsko-pacifiško regijo, vzporedno pa razvija tudi orodja za druge sektorje, kot so človeški viri in finance.
S temi načrti je podjetje pritegnilo veliko pozornost vlagateljev. Alex Lim iz podjetja IVP je ob tem komentiral: "Nastanek podjetja Supermetrics je spodbudilo Mikaelovo nezadovoljstvo nad obstoječimi orodji - nezadovoljstvo, ki si ga delijo tržniki po vsem svetu. Verjamemo, da bo Supermetrics v prihodnosti postal standard za dostop do API podatkov za vse netehnične uporabnike in bo na ta način celotnim organizacijam omogočil sprejemanje odločitev na podlagi podatkov".
Vir: MarketLine News
Več informacij o globalnih trendih na področju IKT