Poziv k izrazu interesa za srečanje z maroškimi gospodarstveniki, prvo trimesečje 2012

petek, 14. oktober 2011

Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije (JAPTI) želi omogočiti in spodbuditi slovenska podjetja k novim oblikam medsebojnega povezovanja in sodelovanja s podjetji iz Kraljevine Maroka, zato JAPTI organizira poslovne konference in individualna srečanja med slovenskimi in maroškimi podjetji, ki bodo predvidoma potekala v prvem trimesečju 2012.

Datume gospodarske delegacije iz Maroka in/ali gospodarske delegacije v Maroko še usklajujemo s partnerskimi institucijami, soorganizatorji teh poslovnih dogodkov, ter vas bomo naknadno obvestili o potrditvi  datumov gospodarskih delegacij.

Za potrebe priprave zainteresiranih podjetij za udeležbo na gospodarskih delegacijah bo JAPTI 15. decembra 2011 organiziral pripravljalni seminar "Kako poslovati z Marokom".
 

Vsa slovenska podjetja vabimo, da izrazite svoj interes za udeležbo na pripravljalnem seminarju in gospodarskih delegacijah. Kotizacije ni.


Vaš interes nam sporočite z izpolnjeno prijavnico in obrazcem »Company Profile« najkasneje do 9. decembra 2011 na elektronski naslov: tanja.drobnic@japti.si.

Za dodatne informacije se lahko obrnete na go. Tanjo Drobnič, JAPTI, tel. 01 5891 894
 

***
 

Gospodarsko sodelovanje z Marokom je sicer skromno. Blagovna menjava med Slovenijo in Marokom je v letu 2010 znašala 6,3 mio EUR in se je v primerjavi z letom 2009 zmanjšala za 16,3 %. Slovenija je v letu 2010 v Maroko izvozila zlasti papir in karton, premazana, brez drugega premaza 11,7 %; avtomobili in druga motorna vozila, konstruirana predvsem za prevoz ljudi 10,4 %;  izdelki iz aluminija 8,8 %; stavbno pohištvo in drugi leseni proizvodi za gradbeništvo 3,5 %; električni transformatorji, statični pretvorniki in indukcijske tuljave 3,1 %; krma za živali; mlinski kamni, brusi, brusilne plošče in podobno brez orodja, za mletje, brušenje, ostrenje, poliranje, rezanje iz naravnega kamna, z ali brez delov iz drugih materialov; hladilniki, zamrzovalniki in druge naprave za hlajenje ali zamrzovanje, električni in drugi, toplotne črpalke, drugačne od klimatizacijskih naprav; preja iz rezanih umetnih vlaken, nepripravljena za prodajo na drobno.
 

Maroko ponuja podjetjem nekatere priložnosti, ki bi jih bilo mogoče izkoristiti. Gospodarske panoge, v okviru katerih se kažejo posebne priložnosti za slovenska podjetja so zlasti avtomobilska industrija, kmetijstvo, nove tehnologije, turizem in solarna energija. Poleg omenjenega pa lahko slovenska podjetja najdejo priložnosti za sodelovanje tudi na področjih, ki si jih je zastavila maroška vlada kot prioriteto (Economist Inteligence Unit), to je razvoj in modernizacija infrastrukture, projekti za zaščito okolja in morske obale v okviru strategije »green Marocco«, preskrba s pitno vodo v okviru energetske strategije razvoj, in uporaba obnovljivih virov energije.