Prodaja avtomobilov v EU se je junija 2018 povečala za 5,2 %, v prvi polovici leta 2018 pa za 2,9 %.

25. julij 2018

Po podatkih ACEA (European Automobile Manufacturers Association) se je prodaja avtomobilov v EU junija 2018 povečala za 5,2 % in dosegla do sedaj najvišjo raven. Močno se je prodaja povečala v Nemčiji, Franciji in Španiji, zmanjšala pa se je v Združenem kraljestvu in v Italiji.

Število novo registriranih osebnih vozil na trgih EU je junija 2018 doseglo 1,62 mio, kar je več kot v istem obdobju leta 2017, ko je bilo registriranih1,54 mio novih osebnih vozil. Prodaja se je povečala za 9,2 % v Franciji, za 8 % v Španiji in za 4,2 % na največjem avtomobilskem trgu v Evropi, v Nemčiji. Prodaja pa je padla za 3,5 % v Združenem kraljestvu ter za 7,3 % v Italiji.
 
Prodaja avtomobilov znamke Volkswagen se je junija 2018 povečala za 16,3 %, kar je pripomoglo k povečanju tržnega deleža skupine na 24,5 % (v juniju 2017 je imela skupina 23,4 % tržni delež). Prodaja avtomobilov znamka Peugeot PSA se je povečala za 6,9 %, medtem ko se je prodaja avtomobilov znamke Fiat v primerjavi s prejšnjim letom zmanjšala za 9,5 %. Tržni delež Fiata na trgih EU se je iz 5,5 % v juniju 2017 zmanjšal na 4,9 % v juniju 2018. Med prestižnimi avtomobilskimi blagovnimi znamkami je bil Mercedes-Benz največji poraženec s padcem prodaje v višini 7,3 %, medtem ko se je prodaja avtomobilov blagovne znamke BMW povečala za 9,9 %.
 
V prvi polovici leta 2018 se je evropski trg osebnih vozil povečal za 2,9 % in dosegel 8.449.247 enot. K porastu prodaje so veliko prispevale nove članice EU, kjer se je prodaja povečala za 11,4 %. Od glavnih trgov se je prodaja v prvi polovici leta 2018 največ povečala v Španiji (+ 10,1 %), v Franciji (+ 4,7 %) in v Nemčiji (+ 2,9 %). Prodaja pa se je zmanjšala v Združenem kraljestvu (- 6,3 %) in v Italiji (-1,4% ).

Vir: Dow Jones Factiva

Več informacij o globalnih trendih na področju avtomobilske industrije