Šest slovenskih podjetij se skupaj z JAPTI predstavlja na sejmu TEHNOMA 2011 v Skopju

ponedeljek, 17. oktober 2011


Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije (JAPTI) v sodelovanju z Obrtno zbornico Slovenije organizira skupinski sejemski nastop slovenskih podjetij na sejmu TEHNOMA 2011, ki bo potekal od 18. do 22. oktobra 2011 v Skopju v Makedoniji.
 

Na skupnem razstavnem prostoru v velikosti 108 m² bo pod okriljem JAPTI svoje storitve in izdelke predstavilo 6 slovenskih podjetij, in sicer  APT 5, d. o.o., Indenna dvigala, d. o. o., Lotrič, d. o. o., P TEAM, d. o. o., Smrdelplast, d. o. o., Vacsi, d. o. o. ter Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije.
 

V okviru sejma TEHNOMA se odvijajo 37. mednarodni sejem metalurgije, elektronike, energetike, nekovin, gradbeništva zaščite in varovanja, 12. Mednarodni sejem obrti in podjetništva ter 31. Sejem inovacij MAKINOVA. Sejem je namenjen predstavitvi izdelkov, tehnologij in storitev s področja gradbeništva, metalurgije, elektroenergetike, elektronike, razsvetljave, telekomunikacij, opreme za ogrevanje in hlajenje, klimatizacije, procesne tehnike, računalništva, logistike in transporta, inovacij in novih tehnologij. V letu 2010 se je na sejmu TEHNOMA predstavilo več kot 700 razstavljavcev iz 30-ih držav, obiskalo pa ga je 48.000 obiskovalcev.

Marko Lotrič, direktor podjetja Lotrič, d. o. o., ki je na podlagi sejemskih nastopov na TEHNOMI odprlo podjetje v Makedoniji, pravi, da se letos na sejmu Tehnoma prvič predstavljajo skupaj z njihovim podjetjem v Makedoniji. »Z nastopi v preteklih letih smo uresničili zastavljen cilj, to je ustanovitev podjetja in predstavitev dejavnosti naših meroslovnih laboratorijev. Na letošnji sejem smo tako že povabili makedonske in kosovske poslovne partnerje, katerim želimo osebno predstaviti nove sodelavce in naš način delovanja,« pojasnjuje Marko Lotrič. Sejme v dobi interneta in z njim povezanimi komunikacijskimi kanali vidi kot vstopni tunel, ki ga je nujno nadaljevati z osebno predstavitvijo storitev. Pravi, da je nujno treba začutiti utrip lokalnega gospodarstva in v pogovoru predstaviti svoje prednosti skozi prizmo laboratorija v Makedoniji. »Blagovna znamka Slovenija in Lotrič je sinergija, ki je na meroslovnem področju v Makedoniji cenjena. To je največja dodana vrednost nastopa pod okriljem JAPTI. Seveda je tu še organizacija sejma, srečanja z poslovnim klubom, ekonomskim svetovalcem, vabljenimi gosti ostalih razstavljavcev, ne nazadnje tudi vsa logistična podpora. Vse to so razlogi, da nastopamo in bomo tudi v prihodnje z veseljem sodelovali pod okriljem JAPTI, je še dodal. Sicer pa je po Lotričevih besedah vstop v svet meroslovja dolgotrajen in povezan sodelovanjem z različnimi inštitucijami. »Ko je doseženo zaupanje in priznavanje listin na industrijskem nivoju se konkretni posli pričnejo sklepati.«
 

Več informacij o sejmih v tujini.