Skupna predstavitev slovenskih podjetij pod okriljem JAPTI na sejmu AMBIENTA 2012 v Zagrebu

torek, 09. oktober 2012

JAPTI organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu AMBIENTA, ki bo med 10. in 14. oktobrom 2012 potekal v Zagrebu, Hrvaška. Na 39. mednarodnem sejmu pohištva, notranje ureditve in spremljevalne industrije se bo pod okriljem JAPTI predstavilo pet slovenskih podjetij.
 

Sejem AMBIENTA je namenjen predstavitvi izdelkov in storitev s področja lesnopredelovalne industrije. Med drugim se v okviru sejma predstavlja pohištvo za kuhinje, kopalnice in sobe, pohištvo in oprema za pisarne, dekorativni izdelki ter oprema in stroji za celotno lesnopredelovalno verigo od primarne obdelave lesa pa do pohištva ter repromaterialov. V letu 2011 se je na sejmu na 38.000 kvadratnih mestrih razstavne površine predstavilo 393 razstavljavcev iz 29 držav, obiskalo pa ga je več kot 37.800 obiskovalcev.

Več informacij o sejmu.
 

JAPTI je sredi junija letos objavil javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupinskem sejemskem nastopu na omenjenem sejmu. Tako bo na skupinski stojnici pod okriljem JAPTI na 350 m2 razstavne površine svoje izdelke predstavilo 5 slovenskih podjetij, in sicer Alples, d.d., Alpod, d.o.o., Murales, d.o.o., Pohištvo Žakelj, d.o.o. in Stilles, d.o.o. Bernard Likar iz Združenja za lesarstvo na GZS poudarja, da hrvaški trg sodi med najpomembnejše trgi za slovenska lesarska podjetja, zaradi bližine, lahke dostopnosti, poznavanja trga in navad, poleg tega pa so na njem slovenski izdelki izjemno cenjeni. »Pohištvena industrija je v zadnjih letih doživela velik udarec, saj je izgubila in še izgublja tako zaposlene kot kupce. Obseg domače potrošnje za pohištvo se je precej zmanjšal, zato se krepi izvoz. Kljub temu nastajajo nova podjetja, prihajajo tuja, saj imamo znanje, surovine in dobro dostopnost do večjih trgov. V naslednjih letih pričakujemo ponovno rast ali vsaj stagnacijo proizvodnje pohištva,« je prepričan Likar.
 

Priložnosti za slovenska podjetja s področja lesnopredelovalne industrije po Likarjevem mnenju predstavljajo visokokakovostni proizvodi z dobrim dizajnom, popoln servis in nišno usmerjeni izdelki, poleg tega pa še specializacija in sodelovanje med oblikovalci, razvojem in trženjem izdelkov in proizvodnjo,prodajo in logistiko. »Znanje, kakovost, prilagodljivost oziroma fleksibilnost, prisotnost domače surovine, poznavanje EU in JV trgov in odlična geostrateška lokacija pa so konkurenčne prednosti slovenskih podjetij iz te branže, ki bi jih veljalo izkoristiti,« še dodaja Likar.
 

JAPTI oktobra pripravlja še skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu MADE EXPO, ki je namenjen predstavitvi izdelkov in storitev s področja gradbeništva in energetsko varčne gradnje. Sejem bo med 17. in 20. oktobrom 2012 v Milanu, udeležila se ga bodo slovenska podjetja s področja lesno predelovalne industrije.