Skupna predstavitev slovenskih podjetij pod okriljem SPIRIT Slovenija na 39. Mednarodnem sejmu gradbeništva v Beogradu

ponedeljek, 15. april 2013

Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma – SPIRIT Slovenija organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na 39. Mednarodnem sejmu gradbeništva, ki bo med 16. in 21. aprilom 2013 potekal v Beogradu v Srbiji. Na sejmu, ki se uvršča med vodilne strokovne sejme s področja materialov in tehnologij za gradbeništvo v regiji se bo na 499 m2 skupnega razstavnega prostora pod okriljem SPIRIT Slovenija predstavilo 12 slovenskih podjetij.

39. Mednarodni sejem gradbeništva je namenjen predstavitvi izdelkov in storitev s področja materialov in tehnologij za gradbeništvo. Med drugim se v okviru sejma predstavljajo izdelki in storitve s področja inženiringa, gradbene opreme, konstrukcijskih elementov in materialov, klimatizacije in ogrevanja, materialov za vse vrste izolacij, instalacij, zaključnih gradbenih del ter notranje opreme. V letu 2012 se je na sejmu predstavilo 781 razstavljavcev iz 24 držav, obiskalo pa ga je več kot 48.000 obiskovalcev.
Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.seebbe.com
 

SPIRIT Slovenija je februarja letos objavil javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupinskem sejemskem nastopu na omenjenem sejmu. Tako se bo na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem agencije, ki obsega 499 m2 razstavne površine, predstavilo 12 slovenskih podjetij. Trgi nekdanje skupne države namreč predstavljajo pomemben trg za slovenska podjetja, predvsem zaradi bližine, lahke dostopnosti, poznavanja trga in navad, poleg tega pa so na njih slovenski izdelki izjemno cenjeni. »Naše podjetje v Srbiji vidi svojo priložnost, zato smo se odločili za nastop na letošnjem sejmu gradbeništva v Beogradu. Skupinski nastop je vsekakor zanimiv, saj že zaradi svoje velikosti prostora pritegne pozornost. Od sejma pričakujemo nove poslovne kontakte, za katere upamo, da se v bodoče razvijejo v poslovno sodelovanje. Ta sejem smo že obiskali preko firme Palisada d. o. o. Beograd,« pravi Tanja Rogina iz podjetja Palisada, d. o. o.
 

»Skupinski nastopi so zelo dobrodošli za prepoznavnost slovenskega gospodarstva, saj predstavljajo veliko pomoč pri prodoru na nove trge predvsem za mala in srednja podjetja, ki si sama v začetku zelo težko privoščijo strošek razstavljanja na sejmih v tujini,« je prepričan Jurij Kraševec iz podjetja Alpod, d. o. o., ki se bo udeležil sejma. Od nastopa na sejmu pričakujejo večjo prepoznavnost podjetja, nove veleprodajne kupce in pridobivanje projektnih poslov. »Sejmi so v večini držav še vedno najhitrejši in najcenejši način reklamiranja predvsem pri profesionalni publiki. V kratkem času lahko na enem mestu veliko izveš o trgu, konkurenci, možnostih podjetja za uspeh,« komentira smiselnost udeležbe na tovrstnih sejmih.
 

Zaradi izjemnega interesa in zadovoljstva slovenskih podjetij s skupinskimi predstavitvami slovenskega gospodarstva na sejmih v tujini, javna agencija SPIRIT Slovenija tudi v letošnjem letu nadaljuje z njimi.


S sodelovanjem na sejmu je slovenskim podjetjem omogočena promocija njihovih storitev in izdelkov ter vzpostavitev novih poslovnih stikov s tujimi poslovnimi partnerji, kar vodi do sklenitve novih poslov in posledično do razvojne rasti podjetij ter večjega izvoza Slovenije na tuje trge. Aprila SPIRIT Slovenija pripravlja še dve skupinski predstavitvi; in sicer na sejmu Green Expo, ki bo med 19. in 21. aprilom na Dunaju in na sejmu AERO, ki bo med 24. in 27. aprilom v nemškem Friedrichshafnu, sicer pa je v letošnjem letu v načrtu 17 skupinskih predstavitev na mednarodnih sejmih v tujini.