Slovenska podjetja na najpomembnejšem prehrambnem sejmu v Nemčiji

petek, 04. oktober 2013

Javna agencija SPIRIT Slovenija organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na mednarodnem sejmu ANUGA, ki poteka od 5. do 9. oktobra 2013 v Kölnu v Nemčiji. Na najpomembnejšem sejmu s področja prehrambne industrije v Evropi bo svoje izdelke predstavljalo pet slovenskih podjetij.
 

Sejem ANUGA je namenjen predstavitvi bio prehrambnih izdelkov (organic), svežih in ohlajenih prehrambnih izdelkov, mesa, zmrznjene hrane, mlečnih izdelkov, pekarskih izdelkov, kruha in peciva, vročih napitkov, pijač, zdrave prehrane in keteringa. V letu 2011, ko je bil nazadnje organiziran, se je na njem predstavilo 6409 razstavljavcev iz 97 držav, sejem pa je obiskalo več kot 154 tisoč obiskovalcev iz 185 držav.

Na skupnem razstavnem prostoru v velikosti 68 m², ki ga v okviru omenjenega sejma zagotavlja SPIRIT Slovenija, bo svoje storitve in izdelke predstavilo 5 slovenskih podjetij, ki so se odzvala na marca letos objavljeno povabilo agencije k udeležbi na tem sejmu, in sicer Perutnina Ptuj, d. d., Pomurske Mlekarne, d. d., Tovarna olja Gea, d. d., Delamaris, d. o. o. in Probiotiki, d. o. o.

»Na sejmu ANUGA smo prisotni že vrsto let zaradi srečanj z našimi kupci z oddaljenih trgov, predvsem iz bolj oddaljenih trgov Avstralije in Kanade, ki redno prihajajo na ta sejem, pa tudi zaradi iskanja novih kupcev, zlasti za naš program specialnih olj blagovne znamke GEA,« odločitev za obisk kölnskega sejma pojasnjuje Vesna Hanuš, direktorica komerciale v podjetju Tovarna olja Gea, d. d. Razlog za udeležbo je po njenih besedah tudi iskanje novih dobaviteljev ter spremljanje novih trendov v živilski industriji in v ponudbi olja. Po njenem mnenju je skupinski nastop slovenskih podjetij zanimiv, »ker je skupinska stojnica bolj opazna, saj je večja, kot bi si jo lahko privoščili sami in tudi zato, ker lahko obiskovalce oziroma potencialne kupce preusmerimo tudi k drugim podjetjem na skupni stojnici, seveda pa je dobrodošla tudi delitev stroškov.«
 

Kot je povedal Matej Fišer iz podjetja Panvita, d. d., eden izmed udeležencev skupnega nastopa slovenskih podjetij na sejmu ANUGA v letu 2011, je nastop na specializiranih sejmih v tujini samo eden izmed načinov sklepanja poslov in iskanja kupcev od mnogih, pomemben pa zato, ker je stik s potencialnimi kupci neposreden. Med prednostmi skupnega nastopa pa poleg stroškovne učinkovitosti po njegovem mnenju velja izpostaviti tudi večjo prepoznavnost slovenskih podjetij.
 

Do konca letošnjega leta bo pod okriljem javne agencije SPIRIT Slovenija izvedenih še sedem skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini, in sicer oktobra na sejmih eCarTec v Münchnu in Tehnoma v Skopju, novembra pa na 51. Mednarodnem sejmu pohištva, opreme in notranje dekoracije v Beogradu, EVS 27 v Barceloni, METS v Amsterdamu, SPS-IPC-Drives v Nürnbergu in AF – L'Artigiano in Fiera v Milanu.