Slovenska podjetja na skopskem sejmu TEHNOMA 2013

11. oktober 2013

Javna agencija SPIRIT Slovenija v sodelovanju z Obrtno-podjetniško zbornico Slovenije (OZS) organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na 39. sejmu TEHNOMA 2013, ki bo potekal od 15. do 19. oktobra 2013 v Skopju v Makedoniji. Na enem izmed pomembnejših sejmov na področju nekdanje skupne države bo na 102 m2 razstavne površine svoje izdelke in storitve predstavilo 14 slovenskih podjetij in institucij.
 

Sejem je namenjen predstavitvi izdelkov, tehnologij in storitev s področja gradbeništva, metalurgije, elektroenergetike, elektronike, razsvetljave, telekomunikacij, opreme za ogrevanje in hlajenje, klimatizacije, procesne tehnike, računalništva, logistike in transporta, inovacij in novih tehnologij. V okviru sejma TEHNOMA se odvijata tudi 14. Mednarodni sejem obrti in podjetništva ter 33. Sejem inovacij MAKINOVA.
 

Na skupinskem razstavnem prostoru pod okriljem SPIRIT Slovenija bo na 102 m2 razstavne površine v hali št. 1 (Metropolis Arena) svoje izdelke in storitve predstavilo 14 slovenskih podjetij in institucij, in sicer:

  • AKRIPOL, d. o. o.
  • KERBER d. o. o., Medvode
  • KOLEKTOR SINABIT d. o. o.
  • Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije
  • Povalej Zvonko  s. p.
  • PTEAM d. o. o.
  • SES Group d. o. o.
  • SEVER POGONSKA TEHNIKA d. o. o.
  • SMRDELPLAST, d. o. o.
  • STUBELJ d. o. o.
  • VACSI d. o. o.
  • VIMOSA d. o. o.
  • Hidria Perles d. o. o.
  • Grah Automotive d. o. o.

 

Poleg slovenske skupinske predstavitve bodo letos na sejmu še trije skupinski razstavni prostori, na katerih se bodo predstavljala podjetja iz Grčije, Hrvaške in Bolgarije.
 

»Mednarodni sejem TEHNOMA je za slovenska podjetja zanimiv, ker je največji sejem v Makedoniji s področja elektronike, energetike, gradnje in konstrukcij, varnosti in zaščite, obrti ter tehnoloških in znanstvenih inovacij, pa tudi zaradi dobrega poslovnega obiska,« smiselnost udeležbe slovenskih podjetij na tem sejmu komentira Edina Zejnič iz Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije. Opaža, da je interes za ta sejem s strani slovenskih podjetij enak že tretje leto, podjetja vztrajajo in želijo biti prisotna na tem sejmu, saj naj bi Makedonija pospešila investicije, država pa naj bi v želji po tujih investitorjih vlagala v energetsko infrastrukturo in transport.  Tako si od letošnjega skupinskega nastopa na sejmu obeta uspešno predstavitev slovenskih podjetij in njihovih izdelkov ter storitev in nove poslovne kontakte. »Skupni nastopi so cenovno bolj ugodni za podjetja, kot če bi se ta samostojno udeleževala sejmov, poleg tega se na skupinskih predstavitvah predstavniki podjetij tudi spoznajo in družijo ter spletejo poslovne vezi,« zaključi.
 

»Skupinski nastop slovenskih podjetij nam je zelo zanimiv, saj kot manjše podjetje z manjšim naborom izdelkov sami ne moremo najeti celega razstavnega prostora, ki je omejen na določeno minimalno kvadraturo. Tak razstavni prostor nam je prevelik in predrag, zato se v lastni režiji niti ne bi udeležili takega sejma,« odločitev za letošnji nastop na skopskem sejmu pojasnjuje Matjaž Smrdel, direktor podjetja SMRDELPLAST d. o. o. »Skupni nastop pod okriljem SPIRITSlovenija je velika pomoč za manjša podjetja, ki si želijo prodora na tuje trge. Od udeležbe na sejmu TEHNOMA pričakujemo nove kontakte, povečanje prodaje izdelkov iz naše proizvodnje, predstavitev novosti ter vzdrževanje dosedanjih stikov in kupcev,« dodaja. Sicer so na sejmu Tehnoma redno prisotni že nekaj let. Pravi, da je bilo že prvo leto zelo uspešno, nato so vsako leto le še nadgrajevali poslovne in tržne vezi s partnerji in kupci v Makedoniji in tudi sosednjimi državami.

»V našem podjetju smo v zadnjih letih uspešno plasirali lastne rešitve na področju energetike, okoljskih tehnologij in industrije tako doma kot na mednarodnem trgu. Sejma Tehnoma se udeležujemo prvič, vendar glede na našo usmerjenost v tujino ne dvomimo, da bo ostalo samo pri letošnji udeležbi dogodkov na področju jugovzgodne Evrope,« pravi vodja marketinga v podjetju Kolektor Sinabit d.o.o., Mojca Progar. Številčnost referenc, predvsem pa zadovoljstvo domačih in tujih strank, jim omogočajo intenzivnejšo promocijo storitev in rešitev na mednarodnem trgu. »Prepričani smo, da je osebno srečanje strokovnjakov z našimi obstoječimi in potencialnimi strankami pomemben člen poslovnega sodelovanja. Sejmi predstavljajo naraven izbor dogodka za tako krepitev sodelovanja, medtem ko skupni nastop s slovenskimi podjetji pomeni dobrodošlo izmenjavo izkušenj na tujem trgu, odpira možnosti sodelovanja in partnerstva tudi na drugih vsebinskih področjih, pri čemer je prisotna takojšna sinergija na področju stroškov nastopa v tujini.«
 

Javna agencija SPIRIT Slovenija (prej JAPTI) že vrsto let uspešno organizira skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na sejmih v tujini. S sodelovanjem na sejmu je slovenskim podjetjem omogočena promocija njihovih storitev in izdelkov ter vzpostavitev novih poslovnih stikov s tujimi poslovnimi partnerji. Oktobra SPIRIT Slovenija pripravlja še skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu za električna vozila eCarTec, ki bo med 15. in 17. oktobrom 2013 v Münchnu.