SPIRIT Slovenija objavil razpis za krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih preko showroomov

3. junij 2019

 

SPIRIT Slovenija je v petek, 31. 5. 2019 v Uradnem listu in na svojih spletnih straneh objavil razpis za krepitev trženja blagovnih znamk na tujih trgih preko showroomov. Okvirna skupna višina sredstev, ki so na voljo za izvedbo javnega razpisa, je 4.700.000,00EUR, in so v celoti namenjena prijaviteljem s sedežem v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija.

Predmet javnega razpisa je sofinanciranje upravičenih stroškov krepitve trženja blagovnih znamk preko showroomov na tujih trgih. Agencija želi podpreti podjetja, ki želijo krepiti trženje blagovnih znamk na tujih trgih in na ta način na trgu dosegati višjo dodano vrednost in konkurenčno prednost, tako pri pozicioniranju končnih izdelkov na tujem trgu, kakor tudi pri vključevanju v globalne verige vrednosti na različnih ravneh.

Cilj javnega razpisa je podpreti najmanj 47 mikro, malih in srednje velikih podjetij (v nadaljevanju: MSP) do leta 2023 s sedežem v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija. Okvirna skupna višina sredstev, ki so na voljo za izvedbo javnega razpisa, je 4.700.000,00EUR, in so v celoti namenjena prijaviteljem s sedežem v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija.

Predvideni so štirje (4) roki za oddajo vlog, in sicer 30. 9. 2019, 30. 9. 2020, 30. 9. 2021 in 30. 9. 2022.

Javni razpis sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (www.eu-skladi.si).

Več informacij: