SPIRIT Slovenija s podjetji tudi letos na vodilnem svetovnem sejmu kolesarske industrije

torek, 02. julij 2024


Jutri se v Frankfurtu pričenja sejem EUROBIKE, ki velja za enega največjih in najpomembnejših kolesarskih sejmov na svetu. Na njem bo na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem SPIRIT Slovenija svoje najnovejše izdelke, storitve in rešitve za kolesarsko industrijo in mobilnost predstavljalo tudi šest slovenskih podjetij.


Lanski razstavni prostor SPIRIT Slovenija, na katerem se je predstavilo sedem slovenskih podjetij. Foto: www.mtb.si

Organizatorji sejem EUROBIKE predstavljajo kot osrednjo platformo kolesarske industrije in prihodnje mobilnosti, saj po njihovem mnenju spodbuja družbene spremembe in postavlja nove standarde na področjih športa, prostega časa, zdravja in mobilnosti. Na sejmu, ki je letos že 32. po vrsti, se predstavljajo proizvajalci koles, kolesarske opreme in sodobne urbane mobilnosti s celega sveta, udeleženci pa se lahko seznanijo z najnovejšimi kolesarskimi trendi in inovacijami na področju mobilnosti. Poleg največjega mednarodnega tržnega pregleda Eurobike ponuja tudi edinstveno priložnost za pridobivanje novih znanj na več kot 100 panelih, delavnicah in predstavitvah, na katerih se zberejo strokovnjaki različnih strok z vsega sveta. Rdeča nit letošnjega sejma, ki bo potekal med 3. in 7. julijem 2024, bodo vsebine, povezane s preobrazbo kolesarske industrije. Sicer pa organizatorji na več kot 150.000 m2 razstavnih površin letos pričakujejo več kot 1900 razstavljavcev iz 60 držav.

Več o sejmu: www.eurobike.com.

SPIRIT Slovenija je januarja letos objavil javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupnem slovenskem prostoru na tem sejmu, ki obsega 109 m2 razstavne površine in je v sejemski hali številka 9.0 (številka razstavnega prostora B15). Svoje izdelke, storitve in rešitve bo obiskovalcem sejma predstavljalo 6 slovenskih podjetij: Berk-Vehovar kompoziti, d. o. o., CULT, d. o. o., DBDtools, d. o. o., Domel, d. o. o., Sinter Ljubljana, d. o. o. in Turna, d. o. o. Podjetja skupen nastop na sejmu pozdravljajo, pri tem pa poleg organizacijskega in finančnega še posebej izpostavljajo povezovalni vidik skupnega nastopa:

Vladimir Pogač, Turna d. o. o. (ROG bikes): »Letos se sejma udeležujemo že drugič. Sejem Eurobike je eden izmed največjih in najpomembnejših dogodkov v kolesarski industriji, zato lahko dosežemo širše in raznoliko občinstvo. Na sejmu predstavljamo naše tradicionalno zložljivo 20-colsko Rog pony kolo, ki se ponaša z bogato zgodovino, prepoznavnim dizajnom in klasičnim retro videzom. Zaradi svoje kakovosti, vzdržljivosti in funkcionalnosti, je kolo pony priljubljeno med kolesarji vseh starosti. Pričakujemo, da bomo s skupinskim sejemskim nastopom povečali prepoznavnost blagovne znamke Rog, vzpostavili nove poslovne povezave z distributerji in trgovci, prav tako pa želimo razširiti našo distribucijsko mrežo še na druge evropske trge. Lanska udeležba na sejmu Eurobike je bila za nas zelo uspešna in koristna izkušnja. Uspešno smo predstavili nove izdelke, vzpostavili nekaj novih poslovnih stikov in pridobili vpogled v aktualne trende na kolesarskem trgu. Povezali smo se s kolesarskimi navdušenci in strokovnjaki iz te industrije, kar nam je omogočilo izmenjavo dragocenih znanj in izkušenj. Z veseljem se tudi letos vračamo na sejem in se hkrati zahvaljujemo agenciji SPIRIT Slovenija za pomoč pri sami izvedbi in organizaciji skupinske predstavitve slovenskih podjetij.«

Jure Berk, Berk-Vehovar Kompoziti, d. o. o.: »Za udeležbo na sejmu Eurobike smo se odločili,  ker želimo okrepiti odnose z našimi trgovci in pridobiti nove. Lani smo na sejmu pridobili nekaj novih poslovnih partnerjev, letos pa smo z lastnim oglaševanjem še nekoliko nadgradili našo udeležbo na sejmu, zato pričakujemo podobne ali boljše odzive kot lani. Sama izvedba nam je bila zelo všeč in pozdravljamo tovrstne aktivnosti.«

Jan Kolar, DBDtools, d. o. o.: »Na sejmu smo bili zadnji dve leti kot samostojni razstavljavci, tokrat pa nastopamo skupaj s slovenskimi podjetji. Skupna udeležba je zagotovo pozitivna sprememba z vidika izpostavljenosti naše blagovne znamke, saj je razstavni prostor umeščen na odlično lokacijo z večjim številom obiskovalcev. Glavni cilj naše udeležbe je vzpostavitev novih kontaktov z distributerji na tujih trgih in krepitev odnosov z obstoječimi. Prav tako je sejem odlična priložnost, da javnosti predstavimo nove izdelke, ki smo jih pridno razvijali v preteklem letu.«

Andreja Thaler, Domel, d. o. o.: »Cilj naše udeležbe na sejmu Eurobike je predstavitev hibridnega sredinskega pogona, ki sodi v sam vrh električnih pogonskih sistemov. Predstavili bomo sam sistem za električna kolesa (motor, baterijo in upravljalnik) ter hub pogon. Srce vsakega e-kolesa je motor. Prednost Domelovega motorja je v izredni zmogljivosti, saj navor znaša kar 112 Nm, ter visoki učinkovitosti, ki pripomore k daljšemu dosegu kolesa z enim polnjenjem baterije. Poleg tega zagotavljamo, da bo motor deloval vsaj 20.000 kilometrov, kar za povprečnega uporabnika pomeni 10 let brezskrbne vožnje.«

 

Preberite tudi:

Zakaj na sejme v tujino?