SPIRIT Slovenija skupaj s 13 podjetji na sejmu CeBIT 2014 v Hannovru

ponedeljek, 10. marec 2014

Javna agencija SPIRIT Slovenija organizira skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmu CeBIT, ki poteka med 10. in 14. marcem 2014  v Hannovru v Nemčiji. Na njem se na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem agencije in sloganom  »Slovenian IT excellence« (Slovenska IT odličnost) predstavilo 13 slovenskih podjetij.

 

Sejem CeBIT je namenjen predstavitvi izdelkov in storitev s področja informacijsko komunikacijskih tehnologij. Med drugim se v okviru sejma predstavljajo izdelki in storitve s področja poslovnih IT storitev, računalništva v oblaku, virtualnega okolja, infrastrukture IKT, upravljalskih storitev, novih tehnologij, urbanih medijev, varnosti in shranjevanja podatkov ter sorodnih vsebin. V letu 2013 se je na sejmu predstavilo 3382 razstavljavcev iz 69 držav, obiskalo pa ga je več kot 273.000 obiskovalcev, letos je prijavljenih več kot 4000 razstavljavcev iz več kot 70 držav. Letošnji CeBIT, ki se uvršča med vodilne svetovne sejme s področja informacijsko-komunikacijskih tehnologij, bo pod sloganom "Nove perspektive v IKT sektorju" raziskoval nove priložnosti za razcvet izdelkov in storitev v IKT sektorju, vodilna tema pa bo Datability – trajnostna in odgovorna uporaba velikih količin podatkov. Velik poudarek bo na tematskih sklopih in konferenčnem delu programa, ki ga bodo med drugim popestrila predavanja Applovega soustanovitelja Steva Wozniaka, strokovnjaka za računalniško varnost Evgenija Kasperskyja in ustanovitelja Wikipedije Jimmyja Walesa. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.cebit.de.

 

SPIRIT Slovenija je sredi novembra lani objavila javno povabilo podjetjem za udeležbo na skupinskem sejemskem nastopu na omenjenem sejmu. Tako bo na skupinskem razstavnem prostoru pod okriljem agencije, ki obsega 136 m2 razstavne površine v dveh sejemskih halah (6 in 13) svoje izdelke in storitve predstavilo 13 slovenskih podjetij, in sicer CADCAM Lab d. o. o., Datalab Tehnologije d. d., Dopinus d. o. o., Entia d. o. o., GOAP d. o. o. Nova Gorica, Iskratel d. o. o., Kranj Mega M, d. o. o., Mikrografija d. o. o.; MIKROPIS Holding d. o. o.; NET Informatika d. o. o.; PRONET, Kranj d. o. o.;  ResEvo d. o. o. in  Rettro d. o. o. Slovenska podjetja se bodo predstavila pod sloganom »Slovenian IT excellence« (Slovenska IT odličnost).


Matej Meža iz podjetja Mega M, d. o. o. pravi, da so preko takšnih in podobnih sejemskih predstavitev v preteklosti že učinkovito pridobivali nove stranke. »Tudi na sejmu CeBIT smo že razstavljali, sicer z drugačnim produktom, pridobili smo nekaj kvalitetnih partnerjev in z nekaterimi delamo še danes.Tokrat bomo predstavljali tri naše najpomembnejše produkte. Eden je izitalk.com - sistem, ki omogoča do 80% cenejše klice v tujino z mobilnega telefona brez uporabe internetne povezave. Drugi je Taxi Controller - je informacijski sistem za avtomatsko razpošiljanje vozil,  in tretji je lojalnostni sistem za trgovske verige. Vsaka od rešitev, ki jo predstavljamo je že uveljavljena, ima za sabo stabilno delovanje in zadovoljne reference. Cilj predstavitve na tem sejmu je konkreten, in sicer pridobiti kvalitetnega partnerja v najmanj treh državah, v katerih naših produktov še ne tržimo.«

 

Marko Perič iz podjetja GOAP, d. o. o. , ki se letos na sejmu predstavljajo prvič, meni, da je največja prednost skupinskega nastopa slovenskih podjetij na tovrstnih sejmih večja prepoznavnost in lažja organizacija. “V prvi vrsti pričakujemo posle, te pa pripeljejo kontakti. Nedvomno je pomembno, da si prisoten in sami letos na sejmu CeBIT predstavljamo tudi pravkar lansirane produkte – ki jih oglašujemo kot svetovno premiero. Že sedaj imamo na samem sejmu dogovorjenih več obiskov iz različnih držav, kar bi nas v primeru, da bi jih sami obiskovali finančno precej obremenilo.«

 

Da je skupinski nastop slovenskih podjetij najbolj učinkovita oblika nastopa v primeru velikega mednarodnega dogodka, kot je CeBIT, je prepričan tudi Aleš Udir iz podjetja Iskratel d. o. o. »Na ta način se lahko manjša ali tudi večja podjetja svetovni javnosti predstavijo pod okriljem nacionalnega paviljona, kar vsekakor poveča prepoznavnost podjetja v poplavi razstavljavcev. Obenem so stroški rezervacije sejemskega prostora občutno nižji, sama pozicija stojnice v velikih halah pa veliko ugodnejša kot v primeru samostojnega nastopa.”  Kot pravi, se dogodka udeležujejo predvsem zaradi možnosti mreženja na tem velikem mednarodnem dogodku, s tem pa se seveda nadejajomo novih kontaktov in morebitnih poslovnih priložnosti oziroma partnerstev – ne samo v Nemčiji, temveč v širši regiji. “Iskratel se je dogodka CeBIT tradicionalno udeleževal vrsto let kot samostojni razstavljavec, kar je podjetju vsekakor pomagalo pri boljši prepoznavnosti v očeh mednarodne IKT javnosti. V zadnjih letih se je obseg samega dogodka zelo povečal, prav tako so se povečale tudi cene samostojnega nastopa. Obenem se je zaradi velikosti dogodka v poplavi največjih razstavljavcev prepoznavnost in s tem obisk stojnice zniževal, kar ni več upravičevalo visokih stroškov nastopa,” je zaključil.


SPIRIT Slovenija tudi v letu 2014 nadaljuje z organizacijo skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva na sejmih v tujini, ki jih bo letos predvidoma 13. S sodelovanjem na sejmu je slovenskim podjetjem omogočena promocija njihovih storitev in izdelkov ter vzpostavitev novih poslovnih stikov s tujimi poslovnimi partnerji, kar vodi do sklenitve novih poslov in posledično do razvojne rasti podjetij ter večjega izvoza Slovenije na tuje trge. Lani je agencija organizirala skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na 18 mednarodnih sejmih v tujini, ki se jih je udeležilo 157 slovenskih podjetij. Za potrebe skupinskih predstavitev je agencija rezervirala oziroma zakupila 3700 m2 razstavnega prostora. Podjetja pa so vzpostavila 5.236 poslovnih kontaktov oziroma sklenila 795 konkretnih novih poslov.