Trg mobilnih aplikacij v Švici je lani ustvaril prihodke v višini 2,19 milijarde EUR
Trg mobilnih aplikacij v Švici je v obdobju 2014–2018 rasel po 11,3 % skupni letni stopnji rasti (CAGR) in v letu 2018 ustvaril prihodke v višini 2,19 milijarde EUR. Za primerjavo, nemški trg in trg Združenega kraljestva sta v enakem obdobju rasla po 8,7 % in 1,6 % CAGR ter v letu 2018 dosegla vrednost 11,02 milijarde EUR in 13,04 milijarde EUR.
Po podatkih Googlovega potrošniškega barometra (Google's Consumer Barometer) je leta 2017 že 79 % Švicarjev uporabljalo pametne telefone, leta 2013 pa le 54 %. Ker trg kaže znake zrelosti, je opazen padajoči trend monetizacije.
Najbolj donosen segment švicarskega trga mobilnih aplikacij je segment brskalnikov/WAP, ki je v letu 2018 ustvaril prihodke v višini 1,40 milijarde EUR, kar predstavlja 64,7 % celotne vrednosti trga. Segment iger je v letu 2018 ustvaril prihodke v višini 0,17 milijarde EUR oziroma 8,6 % celotne vrednosti trga.
Švicarski uporabniki so v decembru 2018 iz spletnih trgovin Apple App Store in Google Play Store največkrat prenesli aplikacije Fortnite, Netflix, Tinder in Pokemon Go. Segment brskalnikov ostaja najbolj donosen zaradi prihodkov, ki jih ustvarjajo iskalniki in oglaševanje.
Analitiki napovedujejo, da bo švicarski trg mobilnih aplikacij v obdobju 2018–2023 rasel po 26,3 % CAGR in do konca leta 2023 ustvaril vrednost 7,09 milijarde EUR. Nemški trg in trg Združenega kraljestva naj bi v enakem obdobju rasla po 6,8 % in 3 % CAGR in v letu 2023 dosegla vrednost 15,31 milijarde EUR in 15,14 milijarde EUR.
Swisscom in Ericsson v Švici izvajata testiranja komercialnih storitev v omrežjih 5G. Nova generacija hitrejšega in zmogljivejšega interneta bo najverjetneje še spodbudila rast trga mobilnih aplikacij.
Vir: MarketLine
Več informacij o globalnih trendih na področju IKT