Uspešen nastop slovenskih podjetij na prestižnem francoskem sejmu oblikovanja in pohištva

sreda, 12. september 2018

Danes se je v Parizu zaključil prestižni sejem oblikovanja in pohištva Maison & Objet 2018. Na njem se je pod okriljem SPIRIT Slovenija na skupinskem razstavnem prostoru predstavilo osem slovenskih podjetij, ki so bila z udeležbo zadovoljna, saj je ta večinoma presegla njihova pričakovanja.

Sejem, na katerem predstavljajo vrhunske oblikovalske dosežke, predstavlja zakladnico idej in vir informacij za industrijo oblikovanja, obenem pa spodbuja njeno rast tudi z različnim obsejemskim dogajanjem. Septembrski sejem poteka vzporedno s pariškim tednom oblikovanja, ki je letos med 6. in 15. septembrom 2018. Letošnjega sejma se je po podatkih organizatorjev udeležilo več kot 3113 razstavljavcev.

SPIRIT Slovenija je na sejmu, ki se uvršča med vodilne dogodke s področja sodobnega oblikovanja, interierjev in sorodnih vsebin in je potekal med 7. in 11. septembrom 2018, že tretje leto zapored organizirala skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva. Večina sodelujočih podjetij je bila zadovoljna s številom obiskovalcev na samem sejmu in izraženim interesom za njihove storitve in izdelke. Uspešna so bila tudi individualna poslovna srečanja z oblikovalskimi studii, dizajnerskimi trgovinami, notranjimi oblikovalci in arhitekti tako na sedežih podjetij kot tudi na samem sejmišču, ki jih je za podjetja organizirala agencija. Nekateri sestanki so bili zelo obetavni, saj so nakazali veliko verjetnost za sklenitev poslov v bližnji prihodnosti. Poleg tega je bil na slovenskem razstavnem prostoru organiziran sprejem, kjer so potekala dodatna neformalna druženja in pridobivanje poslovnih kontaktov.

Na skupnem razstavnem prostoru se je na 96 m2 razstavne površine predstavilo osem pohištvenih in oblikovalskih podjetij, in sicer: ASOBI  industrijsko oblikovanje, d. o. o., Donar, d. o. o., Mizarstvo Bolčič, d. o. o., Posredništvo, proizvodnja in trgovina Žiga Lunder, s. p., Rimarket, d. o. o., Tapetništvo Luka Debevec, s. o., TKC, d. o. o. in 3S Design, d. o. o.  

Matej Košir, Rimarket, d. o. o.: »S skupinskim nastopom na sejmu Maison and Objet, ki je bil organiziran s strani agencije smo zelo zadovoljni, saj smo že sklenili določena partnerstva tako s francoskimi kot z drugimi tujimi podjetji iz EU in ZDA. Sejem je odlična promocija za design izdelke, zato je bil za naš izdelek - otroški stol Froc - še posebej zanimiv.«

Luka Debevec, Tapetništvo Luka Debevc s. p.: »Skupinski sejemski nastop se mi zdi zelo dobra možnost za manjša podjetja, ki bi rada prodrla na tuje trge. SPIRIT Slovenija z organizacijo tovrstnih skupinskih nastopov zelo pomaga podjetjem, saj je za nas nastop na sejmu tako bistveno bolj finančno dostopen.«

Eva Kosovel, TKC d. o. o.: »Ker smo relativno nova znamka, ki si šele utira pot na tuje trge, smo hvaležni agenciji za možnost in priložnost, da se predstavimo na tako pomembnem sejmu kot je Maison et Objet. Izkušnje s sejma so presegla naša pričakovanja. Pridobili smo številna nova poznanstva, koristne informacije in nove kontakte, kar nam bo omogočilo lažji vstop na francosko tržišče.«
 
Žiga Lunder s. p.: »Internacionalizacija je ključna za prodor na nove trge in ravno nastopi na sejmih in podpora agencije SPIRIT nam to omogočajo. Kontakti, ki smo jih dobili lansko in tudi letošnje leto pomenijo nove priložnosti in mreženje. Celotna izkušnja je zelo pozitivna.«

Ob propadanju pohištvene in lesno-predelovalne industrije je nujna strateška usmeritev industrije k ustvarjanju dobro načrtovanih/oblikovanih končnih izdelkov ter ustvarjanje blagovnih znamk z jasno  dolgoročno vizijo in strategijo, kar se je pokazalo tudi na sejmu Maison et Objet v Parizu, je še leta 2016 ob obisku omenjenega sejma izpostavil Matej Feguš iz podjetja Donar, d. o. o. S pozicioniranjem slovenskega oblikovanja omogočamo boljšo prepoznavnost slovenske pohištvene industrije na globalnem trgu ter lažji vstop na nove trge. Z odločitvijo, da je les ključna surovina pa bi se Slovenija lahko pozicionirala kot država s trajnostno vizijo upravljanja in skrbi do okolja.

Več informacij o skupinskih predstavitvah slovenskega gospodarstva na sejmih v tujini