V Makedoniji se je v letu 2017 število uporabnikov mobilnih storitev znižalo za 2 % na 2 mio
V Makedoniji je bilo konec leta 2017 2 mio aktivnih uporabnikov mobilnih storitev, kar je 2 % manj kot v letu 2016. Penetracija je konec leta 2017 znašala 96,8 %, kar je 1,2 % manj kot konec leta 2016. V mobilnem sektorju je bilo konec leta 2017 978.241 predplačniških strank (-6,4 % glede na leto 2016), 773.374 naročnikov v gospodinjstvih (+ 5,05 % glede na leto 2016) in 256.393 poslovnih naročnikov (-4,72 % glede na leto 2016).
Na mobilnem trgu v Makedoniji delujejo trije konkurenti. One.Vip je imel konec leta 2017 49,2 % tržni delež, Makedonski Telekom 47,9 % ter Lycamobile 2,9 % tržni delež.
Število fiksnih telefonskih linij se je v letu 2017 zmanjšalo za 0,5 %, penetracija je podobno upadla za 0,6 %. V tem segmentu ima največji 57,5 % tržni delež Makedonski Telekom (-1,3 % glede na leto 2016). Na drugem mestu je One.Vip z 31,2 % (+1,7 % glede na leto 2016), sledijo pa Robi s 6,9 % (-0,1 % glede na leto 2016), Neotel s 3,2 % (-0,3 % glede na leto 2016), Infel Net Plus z 1,2 % (-0,1 % glede na leto 2016) in Kable Kall z 0.1 %.
Število fiksnih širokopasovnih internetnih povezav je v letu 2017 doseglo 396.295, kar je 3,9 % več kot leto prej. Makedonski Telekom je imel v tem segmentu 40,4 % tržni delež, sledita pa One.Vip z 20,1 % in Robi s 16,7 % tržnim deležem.
Telecompaper BV
Več informacij o globalnih trendih na področju IKT