V Makedoniji se nadaljuje negativni trend na trgu mobilnih telekomunikacij

24. oktober 2018

V prvem četrtletju 2018 je bilo v Makedoniji 1,98 mio uporabnikov mobilnih storitev, kar je 1,78 % manj kot v enakem obdobju 2017. Penetracija je konec Q1 2018 dosegla 95,81 % populacije, kar predstavlja 1,85 % upad glede na Q1 2017. Največji, 49,28 % tržni delež je imel v Q1 2018 operater One.Vip. Sledita Makedonski Telekom s 47,18 % in Lycamobile s 3,54 % tržnim deležem. V Q1 2018 je bilo prenesenih 238.363 mobilnih številk (206.998 v Q1 2017).

Število uporabnikov fiksnih storitev je konec Q1 2018 Makedoniji znašalo 366.436, kar je 1,2 % več kot v enakem obdobju lani. Stopnja penetracije je znašala 17,65 % ali 1,09 % več kot v Q1 2017. Največji, 57,05 % tržni delež v fiksnem sektorju je imel Makedonski Telekom, sledijo pa mu One.Vip z 32,05 %, Robi s 6,81 %, Neotel s 3,14 %, Infel Net Plus z 0,9 % in Kable Kall z 0,05 %. Število prenesenih številk v fiksnem omrežju je v Q1 2018 doseglo 177.766 (172.957 v Q1 2017).
 
Število fiksnih širokopasovnih internetnih povezav je v Q1 2018 doseglo 399.575, kar je 5,02 % več kot v Q1 2017. V tem segmentu ima največji tržni delež Makedonski Telekom s 40,04 %. Sledita mu One.Vip z 29,7 % in Robi s 16,57 %.
 
Število naročnikov na širokopasovne mobilne povezave (2G/3G/4G) je v Q1 2018 znašalo 1,27 mio, kar je 12,38 % več kot v Q1 2017. One.Vip je imel 52,05 % naročnikov, Makedonski Telekom 46,38 % in Lycamobile 1,57 %.
 
Vir: Telecompaper BV
 
Več informacij o globalnih trendih na področju IKT