Vabilo k udeležbi v novo, ceritificirano izobraževanje - Fit for Export
Nič ni bolj razburljivo kot spoznavanje sebe:
- Na začetku izobraževanja boste spoznali svoj prodajni tip in komunikacijski slog.
- V nadaljevanju boste razvili lastno strategijo za izvoz in prodajo izdelkov in storitev na nemško govoreče trge regije DACH.
- Naučili se boste novih predstavitvenih tehnik in se strateško pripravili na sejemski nastop.
- Seznanili se boste z načini za uspešno pogajanje in ciljni pristop k strankam ter kako spoštljivo reševati nesoglasja in obravnavati pritožbe v skladu s pričakovanji vaše stranke.
Ciljna skupina:
Slovenska mala in srednje velika slovenska podjetja (MSP), ki so-izvozno naravnana in želijo svoje izvozne managerje usposobiti za prodajo na nemško-govorečih trgih Avstrije, Nemčije in Švice. Izobraževanje je namenjeno tudi vsem zaposlenim, ki delajo na področju prodaje s tujimi kupci.Trajanje:
Certificiran tečaj je sestavljen iz 7 različnih modulov s skupnim trajanjem 58 ur.Kje: Prostor 6, Leskoškova 2, 1000 Ljubljana
Jezik: Angleški
Vsebina in terminski razpored:
Modul | Trajanje | Datum izvedbe |
---|---|---|
Osebnostna analiza EASI (online) | 4 ure | 26.08.2019 |
Osebna prodaja in komunikacija v regiji DACH | 8 ur | 27.08.2019 |
Iskanje partnerjev v regiji DACH in upravljanje stikov | 8 ur | 28.08.2019 |
Profesionalni sejemski nastop | 8 ur | 26.09.2019 |
Turn contacts into cont(r)acts - Od pridobljenih kontaktov do sklenjenih pogodb | 8 ur | 27.09.2019 |
Praktično znanje: Prepričljiva predstavitev pred kupci | 8 ur | 07.10.2019 |
Ciljno naravnana komunikacija s strankami in obravnavanje reklamacij | 8 ur | 08.10.2019 |
Končna predstavitev vaše prodajne strategije | 6 ur | 09.10.2019 |
Pogoji za udeležbo na tečaju:
- zaposlitev v malem ali srednje velikem slovenskem podjetju;
- dobro znanje angleškega jezika;
- vsaj dve leti izkušenj v prodaji na tujih trgih.
Razpoložljivih je 20 mest. Vsako podjetje lahko prijavi zgolj enega udeleženca.
V primeru večjega števila prijav bomo podjetja izbirali po dodatnih kriterijih:
- bonitetni oceni;
- deležu izvoza v prihodkih;
- višini prometa v preteklem poslovnem letu.
Prijavnina:
Kotizacija v višini 250 EUR na osebo (DDV je že vključen v ceno)*Izobraževanje v skupni vrednosti 1.991,55 € brez DDV na osebo sofinancira SPIRIT Slovenija.
Prijave:
Prijave zbiramo do 19.07.2019 oziroma do zapolnitve razpoložljivih mest (20) preko spletnega obrazca.Dodatne informacije:
Za dodatna pojasnila se obrnite na g. Simon Pöpperl: simon.poepperl@ahkslo.siCertifikat:
Certifikat, ki ga podeljuje AHK Slovenija, prejmejo vsi udeleženci, ki so se udeležili vsaj 80% celotnega izobraževanja. Po uspešnem zaključku tečaja imajo vsi udeleženci izdelano lastno strategijo »vstopa na nemško govoreči trg«, ki jo v zadnjem modulu predstavijo komisiji.Izobraževanje organizira javna agencija SPIRIT Slovenija v izvedbi AHK Slovenija in v sodelovanju s tujimi predavatelji in eksperti za nemško govoreče trge DACH regije.
Naši predavatelji | |
---|---|
BJARNE BRYNK JENSEN, vaš mentor za izboljšanje izvoznih strategij. |
Bjarne vodi globalne delavnice s temami kot so mednarodna prodaja, mednarodne prodajne strategije in prodajni management. Njegove danske korenine in bogata kariera v Nemčiji, Kanadi in ZDA delavnice obarvajo s konkretnimi primeri in prvovrstnimi izkušnjami. Na praktičnih primerih boste skupaj z Bjarnejem spoznali svoje osebnostne prednosti in slabosti ter učinkovitost zastavljenih prodajnih strategij na nemško govorečem trgu. |
KARLA JUEGEL, vaša strokovnjakinja za marketing in sejemske nastope. |
Ga. Juegel združuje strateško trženje z operativnim sejemskim in kongresnim znanjem, svoje strokovno znanje vnaša v nove panoge in druge kulture ter razmišlja izven okvira. Po korakih boste izdelali profesionalen načrt za vaš sejemski nastop in se naučili, kaj nemški kupec od vas pričakuje. |
ANDREA KRASSNIG, vaša strokovnjakinja za komunikacijo in razvoj osebnosti. |
Andrea je specializirana za razvoj komunikacije, ki temelji na kreativni metodi Model 5 svetov (5-Welten-Modell). Po korakih vas bo naučila, kako voditi komunikacijo, usmerjeno k rešitvam, kako spoštljivo reševati spore, samozavestno nastopati pred občinstvom, prebuditi vaš speči potencial in premišljeno razviti kulturo komuniciranja na vrednostno naravnan način. |
Sredstva za pripravo in izvedbo izobraževalnega programa »Fit for Export« za slovenska MSP izvozno usmerjena podjetja zagotavljata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Več na www.eu-skladi.si.