Vabilo na slovensko – maroško poslovno konferenco in srečanje z maroškimi podjetji, 8. in 9. oktober 2012
Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije (JAPTI) v sodelovanju z maroško Agencijo za investicije in razvoj ter častnim konzulom Republike Slovenije v Maroku g. Saidinom Noureddinom Doukarijem, organizira poslovno konferenco in individualne poslovne razgovore z maroškimi podjetji, ki bodo predvidoma potekali v ponedeljek 8. oktobra 2012 v Grand Hotelu Union v Ljubljani.
Maroko je država, ki predstavlja vrata v Severno Afriko ter odskočno desko v preostale dele Afrike, zato JAPTI želi s tem dogodkom spodbuditi slovenska podjetja k novim oblikam medsebojnega sodelovanja. Cilj delegacije je med drugim tudi nadaljevanje vseh aktivnosti, ki so jih določena slovenska podjetja vzpostavila že ob obisku slovenske gospodarske delegacije v Casablanci aprila letos.
Poslovna konferenca in bilateralni razgovori so namenjeni slovenskim podjetjem iz vseh gospodarskih panog.
Okvirni program:
10:00 - 11:00 Slovensko – Maroški poslovni forum
11:30 – 15:30 Bilateralna srečanja slovenskih in maroških podjetij
V torek 9. oktobra 2012 so predvideni obiski v slovenskih podjetjih glede na predhodno izražen interes.
Podrobnejši program vhodne delegacije (v angleškem jeziku)
Vabimo vas, da se vseh omenjenih dogodkov udeležite.
Kotizacije ni!
Prosimo, da svoj interes za udeležbo na poslovni konferenci in bilateralnih razgovorih na potrdite preko spletne prijave najkasneje do 1. oktobra 2012.
Za dodatne informacije se lahko obrnete na go. Tanjo Drobnič, JAPTI, tel. 01 5891 894, e-mail: tanja.drobnic@japti.si ali go. Tino Lukan, tel. 01/5309-826, e-mail: tina.lukan@japti.si.
PRILOŽNOSTI ZA SODELOVANJE Z MAROKOM
Gospodarsko sodelovanje z Marokom je sicer skromno. Blagovna menjava med Slovenijo in Marokom je v letu 2010 znašala 6,3 mio EUR in se je v primerjavi z letom 2009 zmanjšala za 16,3 %. Slovenija je v letu 2010 v Maroko izvozila zlasti papir in karton, premazana, brez drugega premaza 11,7 %; avtomobili in druga motorna vozila, konstruirana predvsem za prevoz ljudi 10,4 %; izdelki iz aluminija 8,8 %; stavbno pohištvo in drugi leseni proizvodi za gradbeništvo 3,5 %; električni transformatorji, statični pretvorniki in indukcijske tuljave 3,1 %; krma za živali; mlinski kamni, brusi, brusilne plošče in podobno brez orodja, za mletje, brušenje, ostrenje, poliranje, rezanje iz naravnega kamna, z ali brez delov iz drugih materialov; hladilniki, zamrzovalniki in druge naprave za hlajenje ali zamrzovanje, električni in drugi, toplotne črpalke, drugačne od klimatizacijskih naprav; preja iz rezanih umetnih vlaken, nepripravljena za prodajo na drobno.
Maroko ponuja podjetjem nekatere priložnosti, ki bi jih bilo mogoče izkoristiti. Gospodarske panoge, v okviru katerih se kažejo posebne priložnosti za slovenska podjetja so zlasti avtomobilska industrija, kmetijstvo, nove tehnologije, turizem in solarna energija. Poleg omenjenega pa lahko slovenska podjetja najdejo priložnosti za sodelovanje tudi na področjih, ki si jih je zastavila maroška vlada kot prioriteto (Economist Inteligence Unit), to je razvoj in modernizacija infrastrukture, projekti za zaščito okolja in morske obale v okviru strategije »green Marocco«, preskrba s pitno vodo, v okviru energetske strategije razvoj in uporaba obnovljivih virov energije.