Vpliv pandemije na poslovanje podjetja Walmart v ZDA

ponedeljek, 16. november 2020

Na trgu ZDA se bije velik boj za kupce, ki kupujejo na spletu (on-line) med podjetjem Amazon, ki velja za velikega zmagovalca v času pandemije in podjetjem Walmart, največjo trgovsko verigo v ZDA in zgleda tudi na svetu nasploh. Še posebej se sedaj to kaže v pričakovanju praznikov konec leta 2020 (božič in novo leto).

Walmart, največje podjetje na svetu, ki zaposluje 2,2 milijona ljudi, se aktivno pripravlja na velike prednovoletne konice naročil. V pričakovanju najbolj zasedene praznične sezone Walmart dodaja 42 "pop-up" distribucijskih centrov za spletno trgovino, da bi se spopadel s porastom pričakovanj spletnih naročil. Centri, ki se nahajajo znotraj nekaterih njegovih distribucijskih lokacij, bodo po poročanju The Wall Street Journal uporabljeni za pošiljanje približno 30 % obsega spletnih počitnic maloprodajnega velikana ter za shranjevanje njegovih "hitro premikajočih se izdelkov". Walmart namerava še letos zaposliti dodatnih 20.000 sezonskih delavcev. Spletna maloprodajna prodaja se je med pandemijo močno povečala in selitev naj bi prihranila pri stroških pošiljanja za podjetje.

In ta razvoj Walmarta pokaže na dejstvo kako lahko tehnologija in trgovsko - dobavna veriga skupaj delata za dobrobit strank. Ali podjetja!
Hitrost, s katero so preoblikovali zmogljivosti svoje trgovske mreže, da svojim strankam omogočajo nakupovanje, kjer hočejo, kako hočejo in kdaj želijo med prihajajočimi prazniki in seveda tudi naprej, je pretresljiva. Ta preoblikovanja dokazujejo, kako so izboljšali, ponovno uporabili in izkoristili obstoječi tehnološki potencial ter hkrati vzpostavili 42 pop-up centrov za prodajo v njihovih obstoječih distribucijskih centrih, in sicer vse na način, ki pomaga zagotoviti zdravje in varnost vseh vpletenih.

To jim ni omogočilo le nadaljnje distribucije zalog v obstoječih trgovinah, temveč jim je omogočilo tudi povečanje zmogljivosti za dosego obsega spletnih naročil v prazničnem času.

Tehnologija, ki so jo razvili, Walmartu omogoča, da izkoristi več trenutnega skladiščnega prostora, vse z namenom zadovoljiti povpraševanje kupcev. Predvidevajo, da bo do 30 % naročil njihovih izdelkov poslano iz teh novih centrov. Po počitnicah pa že pripravljajo tehnologijo, ki bo nove centre prilagodila takratnim zahtevkom trga in potrošnikov.

Več informacij: www.wsj.com

Slovenian American Business Association
E: jurcek.zmauc@sloaba.com