Adidas odprl glavno trgovino v poljski prestolnici
Adidas ima po svetu 35 centrov blagovnih znamk
Nemški proizvajalec športnih oblačil Adidas je izbral Varšavo za svojo prvo vodilno trgovino 'Brand Center' v srednji in vzhodni Evropi (CEE), je poročal poslovni dnevnik Puls Biznesu. Časnik piše, da je Adidas, "na trgu ocenjen na približno 29 milijard evrov, pol manj kot leto prej, naredil pomemben korak v svojem razvoju na Poljskem, kjer je prisoten od leta 1991." Nemško podjetje je v varšavskem trgovskem centru Wars Sawa Junior svojo največjo trgovino v regiji CEE odprlo 1. septembra.
"Varšava igra vse večjo vlogo pri oblikovanju trendov, zato je bila izbira tega mesta za nas ključna," je za časopis povedala Adidasova direktorica za srednjo Evropo Marina Mogus. "Adidas je dobro prepoznavna blagovna znamka, ki jo pogosto nosijo na Poljskem, zato želimo potrošnikom zagotoviti najboljšo in najsodobnejšo maloprodajno izkušnjo."
Časopis je poročal, da ima Adidas 35 tako imenovanih centrov blagovnih znamk po vsem svetu ter vodilne trgovine na svojih ključnih trgih: London, Pariz, Tokio, New York in Los Angeles. "Prvi Brand Center je bil odprt leta 2019 v prestolnici Velike Britanije, prvi v srednji Evropi pa leta 2021 v Berlinu," so sporočili iz Puls Businessa.
Poljski center blagovnih znamk, ki gleda na Palačo znanosti in kulture v prestolnici, obsega 2400 kvadratnih metrov v treh nadstropjih stavbe Wars Sawa Junior, od tega obsega 420 kvadratnih metrov Športna baza Varšava, brezplačen prostor za usposabljanje in srečanja.
"Polovico prodajnega prostora zavzema prodajna hala," piše dnevnik. "Napolnjen je s tehnologijo. Stranke lahko na primer skenirajo obutev z aplikacijo. V garderobah so zasloni, ki omogočajo ogled izdelkov, na primer v naravi ali na tekaški poti."

Pripravilo:
Društvo in poslovni klub Triglav - Rysy
e-mail: info@triglav-rysy.si
Preberite tudi:
Adidas v letu 2021 s 60 % izdelkov iz trajnostnih materialov
Storitve slovenskih poslovnih klubov