Airbnb ima vedno večji tržni delež trudi v poslovnih potovanjih

15. avgust 2018
Vedno več poslovnežev rezervira nastanitve v času poslovnega potovanja preko Airbnb in drugih spletnih strani za izmenjavo domov. Letos je preko portala Airbnb rezerviralo nočitve skoraj 700.000 podjetij, kar je skoraj trikrat več kot lani. 15 % vseh rezervacij preko Airbnb predstavljajo poslovneži, medtem ko je pri portalu Booking. com ta delež 20 %. SAP Concur, vodilni svetovni ponudnik integriranih storitev in rešitev za upravljanje poslovnih potovanj in stroškov pravi, da je najem domov še posebej privlačen, kadar ni dovolj kapacitet hotelskih sob. Zato so avgusta letos dodali nastanitve Airbnb v svojo spletno ponudbo. Istočasno pa v hotelski verigi Marriott International zatrjujejo, da poslovna potovanja za njih še vedno predstavljajo 70 do 80 % vseh nočitev.
 
Airbnb predstavlja veliko konkurenco številnim hotelskim verigam. V Mehiki je predsednik nacionalnega združenja hotelov in motelov, Rafael Garciá, označil Airbnb kot nelojalno konkurenco, ki v določenih destinacijah pokriva že preko 20 % vseh rezerviranih nastanitev. S tem so po njegovem mnenju ogrožena delovna mesta v turističnem sektorju.
 
Airbnb je spletni ponudnik namestitev, s sedežem v ZDA. V svoji spletni ponudbi ponuja najem stanovanj, hiš, gradov in lesenih hišk. Deluje v več kot 65.000 mestih v 191 državah. V ponudbi ima preko 4 mio nastanitev, v katerih je do sedaj gostovalo že več kot 260 mio gostov. Airbnb ima 19 uradov po vsej Aziji, Avstraliji, Evropi, Latinski Ameriki in Južni Ameriki. Airbnb nima lastnih kapacitet. Prihodke družbe predstavljajo provizije gostov in gostiteljev pri vsaki rezervaciji. Najbolj obiskane destinacije preko Airbnb so Pariz, London, New York, Rio de Janeiro, Los Angeles, Barcelona, ??Rim, Kopenhagen, Sydney in Amsterdam.
 
Vir: Financial Post
 
Več informacij o globalnih trendih na področju turizma