AP Moller-Marsk uvaja novo železniško tovorno storitev med Kitajsko in Evropo

20. junij 2018

Danski ladjarski gigant AP Møller-Mærsk uvaja novo železniško tovorno storitev; tedensko linijo, ki povezuje Kitajsko in Evropo in je neposredna konkurenca obstoječim storitvam linijskih kontejnerjev.

Storitev, ki jo upravlja Maerskova logistična hčerinska družba Damco, je 20 dni hitrejša od pomorskega prevoza. Uporabili bodo železniško infrastrukturo, ki jo je večinoma zgradila Kitajska, kot del svoje pobude "One Road One Belt", s katero želi Kitajska povečati trgovino med Evropo in Azijo prek oceana, železnice in cestnih omrežij. Maersk, ki ima 20 % delež vseh pomorskih kontejnerskih tovorov, namerava odprodati svoje poslovne segmente, ki se ukvarjajo z nafto in tankerji in postati integrirani logistični ponudnik, kot sta na primer United Parcel Service in FedEx.

A.P. Møller-Mærsk A / S se ukvarja s pomorskimi, energetskimi in transportnimi dejavnostmi. Deluje na naslednjih segmentih: Maersk Line, APM Terminals, Damco, Svitzer, Maersk Oil, Maersk Drilling, Maersk Supply in Maersk Tankers. Maersk Line zagotavlja globalne storitve kontejnerjev. APM Terminals vključuje dejavnosti kontejnerskega terminala, kopenski prevoz, skladiščne kontejnerje in popravila zabojnikov.

Damco zagotavlja storitve špedicijske in dobavne verige, Svitzer pa vlečenje, reševanje in odzivanje v nujnih primerih. Maersk Oil se ukvarja s proizvodnjo in raziskovanjem nafte in plina, Maersk Drilling pa ponuja storitve vrtanja na težkih terenih. Maersk Supply dobavlja plovila in opremo, Maersk Tankers pa se ukvarja s prevozom tankerjev s surovo nafto, naftnimi derivati in plinom. Podjetje sta ustanovila Arnold Peter Møller in Peter Mærsk Møller leta 1904 in ima sedež v Kopenhagnu na Danskem. Podjetje je imelo v letu 2017 75.813 zaposlenih in 25,2 mlrd EUR prihodkov.
 
Vir: Dow Jones

Več informacij o globalnih trendih na področju transporta