Belgijska blagovna znamka kuhinj Ixina se osredotoča na digitalizacijo in spletno prodajo

sreda, 03. oktober 2018

V prihodnje se želijo usmeriti v e-poslovanje, ter se približati novim trendom nakupovanja. V razvoj e-trgovine in digitalizacije je Ixina investirala 4 mio EUR.

Poleg tehnoloških rešitev se osredotoča tudi na rast podatkov in spodbujanje navdušenja za dekoracijo. V partnerskem sodelovanju s podjetjem Dassault Systems je Xinia ustvarila 3D konfigurator, ki kupcem omogoča, da si sami ustvarijo svojo kuhinjo kar preko spleta, ogledajo pa si jo lahko na svojem mobilnem telefonu. Kupci si lahko s posebnimi očali vizualizirajo svojo kuhinjo v polni velikosti s 360 stopinjskim pogledom.

V prvem koraku bo Ixina na spletu ponujala preproste in cenejše izdelke, tako da si bodo kupci lahko sestavili svojo kuhinjo v cenovnem razponu med 1.500 in 3.000 EUR. Če bo spletna trgovina zaživela, bodo kasneje na spletu ponudili tudi bolj izpopolnjene in dražje izdelke, prilagojene potrebam in željam kupcev. Testiranje trga bo trajalo 3 leta.

Blagovna znamka Ixina je bila ustanovljena leta 1997 v Belgiji in je zaradi hitre širitve postala vodilna blagovna znamka na trgu kuhinjskega pohištva. Sprva je delovala le v Belgiji, danes pa ima mrežo 250 prodajnih salonov po vsem svetu, ki letno ustvarijo približno 530 mio EUR prometa. V naslednjih desetih letih namerava Ixina odpreti še 300 trgovin, oziroma 15 vsako leto, saj kljub temu, da se želi osredotočiti na spletno prodajo, ne namerava opustiti prodaje v klasičnih trgovinah. Ixina je del skupine Le groupe FBD.

Vir: Les Echos

Več informacij o globalnih trendih na področju lesne industrije