Belgijska pošta Bpost preizkuša mestne dobave brez emisij in ponovno vzpostavlja mednarodne storitve

torek, 21. julij 2020

Bpost v mestu Mecheln v Belgiji preizkuša pošiljanje pošte in paketov brez emisij. Hkrati je podjetje s 15. julijem 2020 ponovno vzpostavilo poštne storitve v 26 državah, ki so bile prekinjene zaradi pandemije korona virusa in zaustavljenega zračnega prometa.

Bpost bo v sodelovanju z mestnimi oblastmi mesta Mechelen poskusno izvedel dvoletni projekt distribucije pisem in paketov na urbanih območjih brez izpustov CO2. Projekt je v skladu z vizijo podjetja, ponuditi storitve pošiljanja pošte in paketov brez emisij v čim več belgijskih mest.

Sprva bo Bpost postavil 20 novih zbirnih mest v mestu Mechelen, ki leži med Brusljem in Antwerpnom. S tem bo okrepil mrežo poštnih prevzemnih mest, tako da bodo prebivalci do njih lahko dostopali peš. V naslednji fazi se bo število zbirnih mest povečalo na 50, kar naj bi prebivalce spodbudilo, da svoje pošiljke lahko prevzamejo ali peš ali s kolesom. Zbirna mesta bodo dostopna 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Uporabniki si bodo torej lahko sami izbrali, kdaj želijo prevzeti ali poslati paket. V prihodnjih tednih se bo mesto skupaj z Bpost odločilo, kje bodo postavljene prevzemne točke. Hkrati bodo Bpost vozila, kot so na primer tovorna kolesa, zagotavljala ekološko dostavo pisem in paketov. Poleg koles bodo preizkusili tudi druge vrste vozil z ničelno emisijo.

Generalni direktor Bpost, Jean-Paul Van Avermaet, je poudaril, da podjetje želi igrati vodilno vlogo pri trajnostnem e-poslovanju, partnerstvo z mestom Mechelen pa predstavlja prvi korak v pravo smer. Tudi mesto Mechelen ima velike ambicije in želi doseči 40 % zmanjšanje emisij CO2 do leta 2030. Pilotni projekti in sodelovanje z logističnim sektorjem so pri tem ključnega pomena, saj bodo izboljšali kakovost življenja v mestu. Sodelovanje med podjetjem Bpost in mestom Mechelen je nastalo v okviru evropskega projekta "Surflogh" (Smart Urban Freight LOGistics Hubs).

S 15. julijem 2020 je Bpost ponovno vzpostavil poštne storitve v 26 državah, ki so bile prekinjene zaradi pandemije korona virusa in zaustavljenega zračnega prometa.

Ponovno vzpostavljene destinacije so:
  • Evropa: Albanija, Belorusija, Bosna, Gruzija, Kosovo, Severna Makedonija in Turčija.
  • Azija in Bližnji vzhod: Bahrajn, Kambodža, Indija, Indonezija, Jordanija, Libanon, Malezija, Oman, Filipini, Savdska Arabija, Šrilanka, Tajska, Vietnam in Združeni arabski emirati.
  • Oceanija: Avstralija in Nova Zelandija.
  • Afrika: Egipt, Maroko in Južna Afrika.
Svetovne letalske družbe namreč postopoma vzpostavljajo potniške lete, ki so bili zaradi pandemije Covid-19 zaustavljeni. Še vedno pa obstajajo možnosti za zamude pri dostavi pošiljk, kar je odvisno od števila letov, razpoložljivih zmogljivosti, pa tudi od lokalne dobavne situacije.

Bpost SA je ponudnik storitev pošte in paketov. Podjetje se ukvarja z zbiranjem, prevozom, razvrščanjem in distribucijo pošte, tiskanih dokumentov, časopisov in paketov. Bpost deluje v Belgiji, Hong Kongu, v ZDA, na Poljskem, na Kitajskem, v Avstraliji, Kanadi, na Nizozemskem, v Združenem kraljestvu in v Singapurju. Podjetje posluje preko treh segmentov: pošte in trgovine na drobno (MRS), paketov in logistike Severna Amerika (PaLo N. Am.) ter paketov in logistike Evropa in Azija (PaLo Eurasia). Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1971 in ima sedež v Bruslju, v Belgiji. V letu 2019 je Bpost s 31.054 zaposlenimi ustvaril 3.779,40 mio EUR prihodkov.

Viri: Factiva; Reuters, CEP Research

Več informacij o globalnih trendih na področju transporta in logistike