Booking.com odprl prvi center za podporo strankam v Baltski regiji
Spletni nastanitveni gigant Booking.com je maja 2018 v Litvi odprl prvi center za podporo strankam in partnerjem v Baltski regiji. Uradne otvoritve se je udeležil tudi litvanski minister za gospodarstvo, Virginijus Sinkevicius.
Novi center se razprostira na 3.940 m2 v novi poslovni stavbi Technopolis Penta v mestu Vilnius. Za stranke je odprt 24 ur na dan, vseh sedem dni v tednu. Litovski center za podporo strankam je kreiral arhitekt Arnold Schoordijk, iz globalnega podjetja za arhitekturo, oblikovanje in načrtovanje, ATC Schoordijk Interieurontwerp.
V novem litvanskem centru je trenutno zaposlenih že več kot 100 delavcev, ki strankam nudijo storitve v različnih jezikih, vključno z ruskim, nemškim, angleškim, poljskim, estonskim in seveda litovskim. Do konca leta 2018 namerava Booking.com zaposliti v novem centru še dodatnih 100 delavcev, v naslednjih štirih do petih letih pa naj bi center zaposloval skupno 900 delavcev. To je že deveti Booking.com center za pomoč strankam v Evropi in osemnajsti na svetovni ravni. Booking.com v svojih regionalnih centrih trenutno zaposluje že več kot 8.000 delavcev po vsem svetu.
Booking.com je del skupine Booking Holdings, Inc. in ponuja potovalne storitve preko spleta. Potrošnikom omogoča rezervacije nastanitev, primerjavo cen letalskih vozovnic in hotelskih rezervacij ter informacije o najemu vozil. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1996 v Amsterdamu in je eno največjih spletnih potovalnih podjetij na svetu.
Vir: Lithuanian News Agency - ELTA
Več informacij o globalnih trendih na področju turizma