Coca-Cola je na brazilski trg lansirala nov naravni jogurt

14. november 2018

Družba Coca-Cola, ki je eden največjih proizvajalcev brezalkoholnih pijač na svetu, je na brazilski trg lansirala svoj novi naravni jogurt. S tem si bo na brazilskem trgu mlečnih izdelkov, ki je vreden 17,7 mlrd EUR, še povečala svoj tržni delež, ki ji je že v letu 2017 zrasel za 30 %.

Po poročilu Bloomberga je Coca-Cola začela proizvajati naravni jogurt kot odziv na zmanjšano prodajo brezalkoholnih pijač. Coca-Cola je prvič začela delovati na trgu mlečnih izdelkov v letu 2016, ko je kupila družbo Verde Campo iz Brazilije. V to družbo je do danes investirala že 11,7 mio EUR, za podporo proizvodnje naravnih mlečnih izdelkov.

Novi jogurt ne vsebuje nobenih barvil, konzervansov ali umetnih okusov. Ker se zaradi vse večje ozaveščenosti potrošnikov o zdravem prehranjevanju poraba brezalkoholnih pijač zmanjšuje, proizvajalci brezalkoholnih pijač vedno pogosteje iščejo tržne priložnosti zunaj tega segmenta.

Coca-Cola namerava zadovoljiti zahteve potrošnikov, ki iščejo bolj zdrave možnosti prehranjavanja in v skladu s to strategijo namerava do konca novembra 2018 odstraniti vse umetne sestavine iz svojih jogurtovih izdelkov. Do konca leta leta 2019 pa načrtuje odstranitev umetnih sestavin še iz ponudbe sirov.

Nakup družbe Verde Campo je za Coca-Colo eden od poskusov preuseritve na druge tržne segmente. Poleg brazilskega trga je družba dejavna v segmentu mlečnih izdelkov tudi na trgu ZDA, kjer ponuja mlečne izdelke pod blagovno znamko Fairlife. Podjetje Verde Campo je pred kratkim tudi razvilo program, ki kmetom pomaga dostavljati mleko z manjšo vsebnostjo bakterij.

Vir: MarketLine

Več informacij o globalnih trendih na področju živilske industrije