Globalni trg pohištva bo po napovedih letos zrasel za 18,9 %

torek, 26. januar 2021

Globalni trg pohištva je v letu 2020 dosegel vrednost 564,17 mlrd USD. Analitiki napovedujejo, da se bo v letu 2021 povečal za 18,9 % in dosegel 671,07 mlrd USD.

Rast trga bo predvsem posledica reorganizacije poslovanja podjetij in okrevanja po pandemiji COVID-19, ki je povzročila omejevalne ukrepe, socialno distanciranje, delo na daljavo in zaprtje komercialnih dejavnosti.

Po napovedih naj bi globalni pohištveni trg do leta 2025 rasel po 6 % povprečni letni stopnji in v letu 2025 dosegel vrednost 850,38 mlrd USD.

V analizi je trg pohištva opredeljen kot prodaja pohištva s strani subjektov, ki proizvajajo pohištvo. Trg sestavljajo segmenti institucionalnega in pisarniškega pohištva, gospodinjsko pohištvo, kuhinje, vzmetnice ter rolete in senčila.

Azijsko-pacifiška regija je bila v letu 2020 največja regija na globalnem pohištvenem trgu, saj je predstavljala 45 % celotnega globalnega trga. Sledi Severna Amerika, ki je imela na globalnem nivoju lani 21 % tržni delež. Najmanjša regija globalnega pohištvenega trga v letu 2020 je bila Afrika.

Proizvajalci pohištva so v zadnjem letu veliko vlagali v tehnologije virtualne resničnosti, da bi strankam in prodajnim predstavnikom pomagali predstaviti svoje izdelke. S pomočjo mobilnih aplikacij številni proizvajalci pohištva strankam omogočajo, da navidezni 3D model pohištva sproti postavijo v realno sobo. Stranke si pohištvo tako lahko ogledajo v vseh kotih in položajih. Aplikacija Place, ki jo ponuja pohištveni gigant IKEA, na primer strankam omogoča predogled več kot 2.000 kosov pohištva že doma, pred opravljenim nakupom.

Izbruh pandemije korona virusa je leta 2020 močno zaviral rast trga pohištvene industrije, saj so bile zaradi trgovinskih omejitev prekinjene dobavne verige, potrošnja pa je upadla zaradi zapor, ki so jih uvedle vlade po vsem svetu.

Pandemija naj bi po ocenah še naprej negativno vplivala na številna podjetja tudi v letu 2021, a analitiki kljub temu ocenjujejo, da se bo trg pohištvene proizvodnje v napovedanem obdobju do leta 2025 opomogel.

Pospešeno rast pohištvenega trga naj bi v prihodnjih letih spodbudilo predvsem povečanje spletnega nakupovanja. Proizvajalci pohištva lahko zdaj svoje izdelke prodajajo na večji platformi kot prej, kar bo geografsko povečalo bazo kupcev in posledično spodbudilo rast trga pohištvene proizvodnje. V državah, kot je Indija, so na primer portali za e-poslovanje povečali prodajo proizvajalcev pohištva, tako da so proizvajalcem, ki so bili omejeni na eno geografsko območje, omogočili večjo izpostavljenost.

Viri: Factiva, Reportlinker
 
Več informacij o globalnih trendih na področju lesne in pohištvene industrije