Hotelska veriga Hilton uvaja novo aplikacijo za pametne telefone Hilton Honors
Veliko hotelskih verig po svetu si prizadeva privabiti mlade, tehnološko usmerjene popotnike. Hilton, ena izmed največjih globalnih hotelskih verig je pričela z uporabo aplikacije za pametne telefone, s katero lahko njihovi gostje upravljajo televizijo, klimatsko napravo, razsvetljavo in zavese v hotelskih sobah.
Hilton je začel z uvajanjem aplikacije Hilton Honors v 500 sobah v štirih hotelih v mestu Memphis v zvezni državi Tennessee v ZDA. Letošnjega junija načrtujejo razširitev uporabe te aplikacije še na 1.000 sob v približno 12 hotelih v mestih Dallas in Washington. Sčasoma bodo gostje lahko uporabljati aplikacijo Hilton Honors za nadzorovanje naprav v več kot 863.000 sobah v 5.300 hotelih v 106 državah.
Hilton in nekatere druge hotelske verige tudi omogočajo svojim gostom, da preko pametnih telefonov rezervirajo sobe in se prijavijo v hotel, ne da bi morali počakati na recepciji ali se pogovarjati s hotelskim osebjem. Mnogi hoteli, vključno z nekaterimi Hilton hoteli imajo v vsaki sobi tablični računalnik za nadzor temperature in razsvetljave, ter za naročanje hrane. Zdaj pa pametni telefoni prevzemajo vlogo tabličnega računalnika v sobi.
Že leta 2015 je Virgin Hotels v Chicagu razvil telefonsko aplikacijo Lucy, s katero gostje lahko naročijo sobno postrežbo, upravljajo televizijo in prilagodijo sobno temperaturo.
Prednost takšne tehnologije je, da hoteli lahko zmanjšajo število zaposlenih in postanejo privlačnejši za mlade popotnike, ki želijo opravljati storitve preko telefonov, ne da bi se pogovarjali s hotelskimi delavci. Največja težava tega poslovnega modela pa je, da običajno ne ustreza starejšim gostom, ki si želijo več osebnega stika in niso suvereni pri upravljanju pametnih telefonov.
Vir: The Los Angeles Times
Več informacij o globalnih trendih na področju IKT
Več informacij o globalnih trendih na področju turizma