Italijanski trg ustekleničene vode bo po napovedih v prihodnjih petih letih rasel po 2,18 % povprečni letni stopnji

četrtek, 21. maj 2020

V letu 2019 je trg ustekleničene vode v Italiji beležil 1 % rast prodaje glede na vrednost in dosegel 2,3 mlrd EUR. Obseg prodaje je ostal na isti ravni kot leta 2018 in je znašal 9,9 mlrd litrov.

Analitiki napovedujejo, da bo italijanski trg ustekleničene vode v prihodnjih petih letih vrednostno rasel po 2,18 % povprečni letni stopnji. Leta 2024 naj bi vrednost trga znašala 2,5 mlrd EUR, obseg trga pa 10,1 mlrd litrov.

Trg ustekleničene vode v Italiji je dobro razvit, vendar raste počasi. Analitiki napovedujejo visoko rast prodaje segmentom negazirane vode, segmentu funkcionalnih ter segmentu gaziranih vod. Na trgu je namreč veliko povpraševanje po visokokakovostni in obogateni pitni vodi, še zlasti v gostinskem sektorju, kjer ustekleničena voda običajno dosega precej višje cene kot v maloprodaji. Povečanje turizma v Italijo je v zadnjih letih povečalo tudi vrednost sektorja prehrambnih storitev, kar je spodbudilo rast trga ustekleničene vode. Rast prodaje v gostinskem sektorju je glavni dejavnik povečanja vrednosti prodaje ustekleničene vode. Gostinski sektor ima v prodaji ustekleničene vode zaradi visokih cen kar 60 % tržni delež. Cene ustekleničene vode v italijanskih restavracijah so približno 5 krat večje od cen v maloprodaji.

Največji tržni delež na italijanskem trgu ustekleničene vode ima negazirana voda. Italijanski potrošniki povprašujejo po zdravih pijačah in negazirano ustekleničeno vodo dojemamo kot zdravo alternativo drugim brezalkoholnim pijačam, ki poleg tega bolj poteši žejo kot gazirana voda. Italijanski potrošniki tudi veliko uporabljajo ustekleničeno negazirano vodo za kuhanje doma. V zadnjem času narašča tudi povpraševanje po negazirani mineralni vodi, čeprav je ta segment še zelo majhen. Italija je država, bogata z mineralnimi vodami in je ena njenih največjih izvoznic v ZDA.

Glavni konkurenti na trgu se vse bolj združujejo in vzpostavljajo različna partnerska sodelovanja, da bi si pridobili širšo bazo potrošnikov in povečali prodajo. Prizadevajo si za širitev prodaje na nove trge in uvajajo številne inovacije v svoje izdelke.

V letu 2019 je bil največji konkurent na trgu San Pellegrino SpA, s svojima blagovnima znamkama Levissima in Levissima +.

Drugi večji konkurenti na italijanskem trgu ustekleničene vode so še:
 
  • Acqua Minerale San Benedetto SpA
  • Ferrarelle SpA
  • Refresco Group BV (Spumador SpA)
  • Lauretana SpA.

Viri: Factiva; PR Newswire, Research and Markets, Euromonitor International Ltd

Več informacij o globalnih trendih na področju živilske industrije