Iz prve roke: kako poslovati v Ukrajini - tveganja in priložnosti
Spletni seminar | 15. maj 2025, 10:00–11:00 (CET)

Slovenska podjetja, ki iščete poslovne priložnosti zunaj EU, boste imela v četrtek, 15. maja, priložnost spoznati, kako vstopiti na ukrajinski trg – in to kljub zahtevnemu geopolitičnemu in gospodarskemu okolju.
Dogodek poteka v okviru spletne serije Priložnosti na globalnih trgih, ki jo organizirajo strokovnjaki Evropske komisije in največje svetovne poslovne mreže Enterprise Europe Network.
Za koga je dogodek?
Dogodek je namenjen malim in srednje velikim podjetjem (MSP), startupom, ki so pripravljeni na mednarodno širitev, prejemnikom znakov odličnosti Evropskega sveta za inovacije (EIC), evropskim grozdom in njihovim menedžerjem, svetovalcem mreže EEN ter drugim podpornim organizacijam, tudi članom pobude »Friends of EEN«.Kaj lahko pričakujete?
Udeleženci bodo pridobili ažuren pregled gospodarskih razmer in trendov v Ukrajini, strokovnjaki pa bodo predstavili konkretne poslovne in investicijske priložnosti. Poleg tega bodo naslovili tudi možna tveganja, s katerimi se podjetja lahko soočajo pri vstopu na ta trg.Seminar bo ponudil tudi uporabne informacije o zakonodaji, davčnem sistemu in regulativnih zahtevah v Ukrajini.
Poseben poudarek bo namenjen izkušnjam iz prve roke – predstavljen bo primer uspešnega podjetnika, ki že deluje na ukrajinskem trgu in bo z udeleženci delil svoje uvide, napotke in opozorila.
Zakaj se udeležiti?
Dogodek je odlična priložnost, da slovenska podjetja spoznajo možnosti financiranja in podpore za vstop na ukrajinski trg – s strokovnjaki se boste lahko povezali tudi neposredno prek platforme Webex.Dodajte dogodek v koledar in odkrijte, kako lahko vaše podjetje izkoristi gospodarski potencial Ukrajine!
Webex povezava do dogodka
Preberite tudi:
Predstavitev gospodarstva UkrajineZa informacije na www.izvoznookno.si skrbimo:
- ekipa Sektorja za spodbujanje internacionalizacije, SPIRIT Slovenija, javna agencija,
- svetovalci v državah ter
- zunanji sodelavci in institucije, ki posredujejo informacije za posamezne vsebine na spletni portal.