Izvoz mlečnih izdelkov na Kitajsko

ponedeljek, 05. junij 2023
 

Kako lahko evropske blagovne znamke vstopijo na trg?


Kitajska je tretja največja proizvajalka mleka na svetu - za Indijo in Združenimi državami Amerike - in druga največja v Aziji. Po podatkih Organizacije Združenih narodov za prehrano in kmetijstvo pa je tudi država z največjim primanjkljajem mleka na svetu, saj njena velika proizvodnja zadostuje le za pokrivanje približno 70 % povpraševanja na domačem trgu.
 
Zato je Kitajska trenutno največja uvoznica mlečnih izdelkov na svetu. Najbolj priljubljene kategorije mlečnih izdelkov na tem trgu so mleko, otroške formule in jogurt. Trenutno so med glavnimi dobavitelji mlečnih izdelkov za kitajski trg Nova Zelandija, Avstralija, Združene države Amerike, Nemčija in Francija.
 
EU SME Centre vabi k ogledu spletnega seminarja z naslovom "The Cream of the Crop: Exporting Dairy to China", ki predstavlja:
 
  • postopke, kako se registrirati pri Generalni carinski upravi Ljudske republike Kitajske (GACC) in kako podaljšati ali obnoviti certifikat
  • načine, kje najti stranke ter izkušene uvoznike in distributerje
  • postopke in procese za uspešen vstop na kitajski trg
  • nasvete o trženju, okusih potrošnikov in drugih značilnostih mlečnega sektorja na Kitajskem
  • praktična vprašanja, kot je označevanje izdelkov v skladu s predpisi
  • najboljše prakse za registracijo blagovnih znamk in zaščito pravic intelektualne lastnine.
 

Posnetek seminarja "The Cream of the Crop: Exporting Dairy to China"

 
Dodatne informacije:
EU SME Centre



 

Preberite tudi:


 
 
Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: