Mehiško embalažno industrijo pesti pomanjkanje surovin
Pomanjkanje plastike, kartona in recikliranega stekla
Iz mehiškega Združenja za pakiranje (AMEE) sporočajo, da se industrija sooča s pomanjkanjem surovin za embalažo, kar je posledica zaprtja tovarn zaradi pandemije, logističnih težav pri transportu surovin, velikega povpraševanja po embalaži ter povečanega obsega e-trgovine.Najbolj primanjkuje plastike, kartona in recikliranega stekla.
Zaradi pomanjkanja surovin so se stroški v proizvodnji povečali za 15 %.
Mehiška embalažna industrija na leto ustvari 19 mlrd USD tržne vrednosti
Nacionalna proizvodnja embalaže je v letu 2021 dosegla obseg 13,9 mio ton, kar je 4 % več kot leto prej. V letošnjem letu AMEE napoveduje 5 % povečanje proizvodnje.Po podatkih agencije za analizo trga Mordor Intelligence, več kot 75 % vseh končnih izdelkov v Mehiki potrebuje embalažo, od tega 90 % v kategoriji hrane in pijače.
Za izdelavo posode in embalaže se največ uporablja karton, ki predstavlja 33 % celotne proizvodnje. Sledi plastika z 29 %. Steklo, ki se uporablja predvsem za hrano, predstavlja 19 % proizvodnje, kovine za konzerviranje pa 18 %.
Trendi pri embalaži se v zadnjem času spreminjajo, vse več se uporabljajo izdelki, ki vsebujejo različne kombinacije plastike.
Izzivi mehiške embalažne industrije
Mehiška embalažna industrija se trenutno sooča z več izzivi, kot so- integracija dobavne verige, ki omogoča hitro in kakovostno ponudbo izdelkov končnemu potrošniku
- inovativnost pri razvoju materialov
- večja učinkovitost pri porabi in praktičnih dizajnih
- razvoj strategij za trajnost
- krožno gospodarstvo
Mehiški potrošniki postajajo vse bolj prefinjeni, zato so se morala podjetja, ki se ukvarjajo s to dejavnostjo, prilagoditi zahtevam potrošnikov. Začela so izdelovati embalažo višje kakovosti, ter bolj praktično embalažo s privlačno grafiko.
Viri: Factiva, El Heraldo de México
Preberite tudi:
Priložnosti na mehiškem trgu
Možnosti spletne prodaje v Mehiki
Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo:
- ekipa Sektorja za spodbujanje internacionalizacije, SPIRIT Slovenija, javna agencija,
- svetovalci v državah ter
- zunanji sodelavci in institucije, ki posredujejo informacije za posamezne vsebine na spletni portal.