Napovedana rast italijanskega maloprodajnega trga prehrambenih izdelkov in izdelkov široke potrošnje za gospodinjstva

četrtek, 11. april 2019

Vrednost italijanskega maloprodajnega trga prehrambenih izdelkov in izdelkov široke potrošnje za gospodinjstva naj bi do konca leta 2022 dosegla 193,9 mlrd EUR.

Po upadu v letu 2014 je italijanski maloprodajni trg prehrambenih izdelkov in izdelkov široke potrošnje za gospodinjstva pričel okrevati z nizko vendar konstantno rastjo. Trg je v letu 2017 dosegel skupne prihodke v višini 182,4 mlrd EUR, kar je med letoma 2013 in 2017 predstavljalo 0,9-odstotno skupno letno stopnjo rasti (CAGR). Za primerjavo, francoski in nemški trg sta v enakem obdobju rasla po 1,7 % in 2,1 % CAGR.

Največji segment trga predstavljajo prehrambeni izdelki, katerih vrednost je v letu 2017 predstavljala 75,2 % vrednosti trga. Kljub omejeni potrošnji v preteklih letih, je eden od razlogov rasti trga, naraščajoče zanimanje za ekološko pridelano hrano, saj postajajo potrošniki na italijanskem trgu vse bolj ozaveščeni na področju zdrave prehrane. Maloprodajni trg ekološko pridelane hrane je v obdobju 2013 – 2017 rasel po 8 % CAGR, s tem pa je segment pomembno prispeval k rasti celotnega maloprodajnega trga.

Analitiki do konca leta 2022 napovedujejo stabilno rast italijanskega maloprodajnega trga prehrambenih izdelkov in izdelkov široke potrošnje za gospodinjstva, s pričakovano 1,2-odstotno skupno letno stopnjo rasti (CAGR) za petletno obdobje 2017 - 2022. Trg naj bi do konca leta 2022 dosegel vrednost 193,9 mlrd EUR. Francoski in nemški trgi naj bi v obdobju 2017 - 2022 rasla po 2,3 % oziroma 2,4 % CAGR.

Vir: MarketLine

Več informacij o poslovnem okolju Italije

Več informacij o globalnih trendih na področju živilske industrije