Nemški trg čokolade in čokoladnih slaščic bo v obdobju 2018-2023 rasel po 1 % CAGR
V letu 2018 je trg čokolade in čokoladnih slaščic v Nemčiji zrasel za 2 % in naj bi konec leta dosegel vrednost 7,2 mlrd EUR. Volumensko se bo trg v letu 2018 predvidoma povečal za 1 % na 656.000 ton. Za primerjavo, največji globalni trg čokolade in čokoladnih slaščic so ZDA, kjer naj bi vrednost trga v letu 2018 dosegla 21,9 mlrd EUR. Povprečno vsak Nemec na leto poje 8,7 kg čokolade, za kar potroši 75,2 EUR.
Čeprav potrošniki še vedno želijo uživati v hrani, se vse bolj osredotočajo na zdravo prehranjevanje, kar povzročila zmanjšanje ali stagnacijo obsega trga čokolade in čokoladnih slaščic. Ozaveščeni kupci se raje odločajo za nakup zdravih prigrizkov. Zato so se proizvajalci čokolade in čokoladnih slaščic že osredotočili na nove trende, ter začeli s proizvodnjo novih izdelkov, ki vsebujejo sadje, oreške, temno čokolado ali druge sestavine, ki zagotavljajo bolj hranljivo ali nižje kalorično razvajanje. Pojavljajo se tudi veganske in vegetarijanske čokoladne slaščice, na primer čokoladna ploščica s kvinojo podjetja Ritter Sport. Ritter Sport je bil tudi eden od prvih proizvajalcev, ki so začeli proizvajati veganske čokoladne ploščice s super živili.
Na trgu čokolade in čokoladnih slaščic v Nemčiji v veliki meri prevladujejo štiri velika mednarodna podjetja. To so Ferrero, Lindt & Sprüngli, Mondelez in Mars. Ferrero Deutschland je največji konkurent na trgu in je imel v letu 2017 22 % tržni delež v maloprodaji glede na vrednost. Ferrero največ svojih izdelkov proda v Nemčiji in Italiji. Glavne blagovne znamke podjetja so Mon Chéri, Ferrero Rocher, Ferrero Küßchen, Duplo, Hanuta in Kinder Riegel.
V prihodnjih nekaj letih se bodo proizvajalci čokolade in čokoladnih slaščic soočali s pritiski na cene primarnih surovin. Hkrati se bo nadaljevalo povečano povpraševanje po čokoladi in čokoladnih slaščicah na nastajajočih trgih, predvsem zaradi rasti osebnih dohodkov. Analitiki napovedujejo, da bo nemški trg čokolade in čokoladnih slaščic v obdobju 2018-2023 rasel po 1 % skupni letni stopnji rasti (CAGR) in v letu 2023 ustvaril vrednost 7,5 mlrd EUR.
VIr: Euromonitor International
Več informacij o globalnih trendih na področju živilske industrije