Nestlé letos pričakuje 7 % rast prodaje

četrtek, 21. oktober 2021
 
Švicarska družba Nestlé je uspela prebroditi dvojni udarec inflacije in motenj dobavne verige, ki pritiskajo na okrevanje svetovnega gospodarstva po pandemiji korona virusa. Prodaja se ji je v prvih 9 mesecih leta 2021 povečala za 2,2 % na 63,3 mlrd CHF (približno 58,8 mlrd EUR) v primerjavi z enakim obdobjem lani, kar je preseglo napovedi. Rast prodaje sta spodbudila segmenta kave in veganske hrane ter zvišanje cen. 

Organska rast prodaje je v prvih 9 mesecih dosegla 7,6 % in presegla napoved 6,6 % rasti. Zaradi tega je družba, ki je lastnica blagovnih znamk čokolade, kave in otroške hrane, povečala napovedi rasti prodaje za celo leto 2021 iz 5 % na 7 %. Novi obeti sledijo okrevanju maloprodaje in močni rasti spletnega poslovanja v tretjem četrtletju.

Nestlé pričakuje, da bo stopnja dobička iz poslovanja letos znašala okoli 17,5 %, kar odraža začetne zaostanke med inflacijo proizvodnih stroškov in cenami, na dolgi rok pa napoveduje zmerno izboljšanje marže.
 
Kategorija, ki je letos najbolj prispevala k rasti prodaje, je bila kava. Prodajo tega segmenta je spodbudil močan zagon treh glavnih blagovnih znamk, Nescafé, Nespresso in Starbucks.

Glede na vrsto prodaje je maloprodaja narasla za 6,6 %, spletna prodaja pa se je povečala za 17,2 % in že predstavlja več kot 14 % celotne prodaje.

Na regionalni ravni je družna največjo rast prodaje beležila v Ameriki, zlasti Latinski Ameriki.

Družba Nestle SA (Nestle) je proizvajalec in prodajalec živilskih proizvodov in pijač. Portfelj izdelkov zajema otroško hrano, ustekleničeno vodo, žita, čokolado in slaščice, kavo, kulinarične izdelke, ohlajeno in zamrznjeno hrano, mlečne izdelke, prehranske izdelke, sladoled in izdelke za hišne živali. Glavne blagovne znamke so Aero, Alpo, Milkybar, Nestle Ice Cream, Cerelac, Nescafe, Nespresso, Nestea, Milo, Maggi, Buitoni, Cailler, Movenpick, Freshly, Purina, Boost, Gerber in Kit Kat. Družba je prisotna v Aziji, Oceaniji, Afriki, Ameriki, Evropi in na Bližnjem vzhodu. Sedež družbe je v Veveyju v Waadtu, v Švici. Družba je v letu 2020 ustvarila prihodke v višini 84.343 mio CHF (približno 78,5 mlrd EUR), kar je 8,9 % manj kot v letu 2019.


Viri: Factiva, Dow Jones, CE Noticias Financieras

Več informacij o globalnih trendih na področju živilske industrije