Predstavitev slovenskega gospodarstva in poslovnih priložnosti na World Business Forum 2023

sreda, 15. november 2023


V Milanu 15. in 16. novembra 2023 poteka World Business Forum, eden najpomembnejših poslovnih dogodkov za managerje na svetu, ki z vrhunskimi govorci privablja voditelje uspešnih italijanskih in drugih mednarodnih podjetij, ki imajo priložnost spoznati najnovejše trende in izkušnje z različnih področij poslovanja. Na WOBI je tradicionalno prisotna tudi SPIRIT Slovenija, kjer aktivno predstavlja državo ter njene poslovne in investicijske priložnosti.

Italija predstavlja eno izmed ključnih gospodarskih partneric Slovenije, zato je javna agencija SPIRIT Slovenija tudi letos prisotna na WOBI, kjer na razstavnem prostoru pod sloganom I feel Slovenia. Green. Creative. Smart.  udeležencem aktivno predstavlja slovensko gospodarstvo ter poslovne in investicijske priložnosti. V sodelovanju s Fakulteto za elektrotehniko Univerze v Ljubljani udeležencem konference omogoča interaktivno izkušnjo uporabe umetne inteligence preko igranja ročnega nogometa FuzbAI. Agencija tudi na ta način voditeljem, ki se udeležujejo dogodka, predstavlja razvojne dosežke slovenskega znanstvenega in gospodarskega ekosistema.



World Business Forum s skrbno izbranimi, najaktualnejšimi poslovnimi in managerskimi vsebinami, ki jih predstavljajo vrhunski, svetovno uveljavljeni govorci in misleci, prispeva k rasti in razvoju številnih poslovnežev in njihovih organizacij. Sicer poteka v več ključnih poslovnih središčih sveta: New York, London, Sydney, Madrid, Milano, Mexico in Bogota.

Letošnjega dogodka v Milanu se udeležuje 2.500 voditeljev iz 600 podjetij, ki jim je skupna strast do posla in novih znanj. Svetovno vplivne osebnosti – direktorji, podjetniki, inovatorji, umetniki, športniki in drugi vplivni posamezniki - udeležencem predstavljajo zadnje globalne trende, znanja in izkušnje s področij vodenja, talentov, učinkovitosti, ustvarjalnosti, trajnostnega poslovanja in vključevanja raznolikosti.

Rdeča nit dogodka v Milanu je tokrat Purpose, navigating uncharted waters, ki naslavlja izzive voditeljev v nenehno se spreminjajočih časih. Zaradi nenehnih tehnoloških, podnebnih in geopolitičnih sprememb so podjetja primorana spreminjati poslovne modele in razmišljati o novih poslovnih strategijah, konkurenčnih prednostih in načinih spodbujanja kreativnosti in talenta zaposlenih, ki so temelj uspešnega delovanja podjetij.



Svoje izkušnje ter pogled na sedanjost in prihodnost poslovanja bodo z udeleženci dogodka delili Francis Ford Coppola, eden največjih filmskih ustvarjalcev in oče filma »Botri«, ki bo govoril o pomembnosti kreativnosti v poslovnem svetu, Michael Phelps, najuspešnejši olimpijski zmagovalec vseh časov, bo govoril o motivaciji in učinkovitosti v stresnih situacijah. Francesca Rossi, vodja AI Ethics Global Leader v podjetju IBM pa bo govorila o tem, kako za umetno inteligenco povečati učinkovitost, a hkrati upoštevati etične standarde, pravičnost in transparentnost.

Nekdanji direktor trženja pri podjetju Nike, Greg Hoffman, bo opisal načine gradnje blagovne znamke in povezanosti s strankami, kako ohraniti inovativnost v podjetju in kako lahko ustvarjalnost oblikuje prihodnje voditelje. Jon McNeill, nekdanji predsednik podjetja Tesla bo opisal, kako ustvariti kulturo zaupanja in inovativnosti med zaposlenimi in izkušnje z Elonom Muskom. Muhammad Yunus, Nobelov nagrajenec in ustanovitelj banke Grameen, bo govoril o socialnem podjetništvu in gradnji sveta brez revščine. Beatrice Vio »Bebe« paraolimpijka, svetovna in evropska prvakinja v sabljanju in soustanoviteljica fundacije za atlete, s katero želi doseči, da je šport dosegljiv vsem, bo govorila o preseganju strahu in ovir ter kako slabosti spremeniti v priložnosti ter ustvariti priložnosti za vse. Francesca Gino, profesorica s Harvarda bo osvetlila področje vodenja sodelovanja v raznolikih ekipah, Jean Oelwang, direktorica podjetja Virign Unite pa bo delila svoje izkušnje o upravljanju odnosov in učinkoviti komunikaciji.

Italija je ena najpomembnejših trgovinskih partneric Slovenije, v letu 2022 je zasedala 3. mesto v izvozu slovenskih podjetij v Italijo in prav tako 3. mesto po uvozu iz Italije ter 5. mesto po neposrednih naložbah v Slovenijo. Slovenska podjetja na italijanski trg izvozijo največ mineralnih goriv in olj, izdelkov iz železa in jekla, električnih strojev in opreme, lesa in lesenih izdelkov, plastičnih mas ter strojev in mehanskih naprav. Največ investicij ima Italija v finančnih in zavarovalniških dejavnostih, sledijo predelovalne dejavnosti in trgovina.

******

Foto: SPIRIT Slovenija/MG in SN


 

Preberite tudi:

Poslovno sodelovanje Slovenije z Italijo