Razcvet digitalnih platform v turizmu in pri najemu pisarn

četrtek, 10. november 2022
 

V zadnjih letih beležijo digitalne platforme v turistični industriji močno rast 

Bruto rezervacije turistične digitalne platforme Booking.com, so letos med aprilom in junijem dosegle vrednost 34,5 mlrd USD, kar je 57 % več kot v enakem obdobju prejšnjega leta. Ta obseg predstavlja velik kos turistične pogače: po nedavnem poročilu Evropske komisije, družba Booking.com opravi 67,7 % spletnih rezervacij hotelov po vsej Evropi.
 
Družba Airbnb je med aprilom in junijem letos zabeležila več kot 100 mio rezervacij s skupnimi prihodki v višini 2,1 mlrd USD, kar je 25 % več kot v enakem obdobju leta 2021.
 

Trend se širi tudi na rezervacije avtomobilov in letov, pa tudi na sektor najema pisarn 

Na podlagi modela turističnega najema je ameriška družba CBRE lansirala SpaceSpot, digitalno platformo, ki povezuje lastnike pisarn (tako co-workinga kot majhnih običajnih pisarn) s potencialnimi strankami.
 
Postopek transakcije 100 % poteka na spletu, od identifikacije razpoložljivih prostorov do njihove primerjave.
 
Platforma želi ponuditi rešitev predvsem tistim lastnikom majhnih pisarn ali co-working prostorov, ki do sedaj niso imeli tehnologije za izvedbo celotnega procesa.
 
Platforma SpaceSpot cilja na del trga, ki ga ne obvladujejo veliki operaterji oz. lastniki, ki že komunicirajo z agencijami ali posredniki.
 

SpaceSpot odslej tudi v Španiji 

Pred nedavnim je družba CBRE storitev SpaceSpot lansirala tudi v ŠpanijiTrenutno se storitev izvaja le v španski prestolnici, a se bo kmalu razširila še na Barcelono in preostali del Španije.
 
Co-working v Španiji cveti. Konec omejitev, ki izhajajo iz pandemije Covid-19, in ponovna vrnitev v pisarne sta odprla nov scenarij, ki Madrid in Barcelono postavlja na stopničke evropskih mest z najvišjo najemnino fleksibilnih prostorov.

V Q1 2022 so v španski prestolnici najeli 9.468 m2 pisarniških prostorov, v katalonskem mestu pa 7.155 m2, kar je skoraj na vrhu evropske lestvice. Čisto na vrhu je bil v tem obdobju Pariz z 22.200 m2.

V zadnjih mesecih je fleksibilen delovni prostor postal dobra možnost za številna podjetja, ki menijo, da je uporaba tovrstnih prostorov strateški dejavnik v njihovi dejavnosti.

Glede na raziskavo CBRE kar 57 % velikih španskih korporacij verjame, da bo njihov portfelj v naslednjih dveh letih sestavljen iz med 11 % in 50 % fleksibilnega poslovnega prostora.

Digitalne platforme, kot so SpaceSpot, so pravi odgovor na nov trend najema pisarn v vse bolj digitalnem okolju.
 


Viri: Factiva, CE NoticiasFinancieras
 

Preberite še:


Globalni trendi na področju turizma

Priložnosti na španskem trgu



Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: