Republika Južna Afrika je prestolnica tovornega kriminala

četrtek, 22. oktober 2020

Republika Južna Afrika sodi med vodilne države na svetu in na prvo mesto med afriškimi državami po krajah tovora. Gospodarska kriza in pandemija Covid-19 pa sta stopnjo kraje v državi še povečali.

V prvi polovici leta 2020 so se kraje v logističnih objektih po državi močno povečale, povečalo pa se je tudi število kraj tovora v predelih Eastern Cape in Western Cape. Predvsem so se povečale kraje hrane, pijače in medicinskega materiala.

Poročilo o logističnem kriminalu v južnoafriških logističnih verigah, ki sta ga pripravila Zavarovalnica tovornega prometa TT Club in podjetje za izboljšanje poslovanja BSI, navaja, da sta gospodarska kriza in omejitveni ukrepi zaradi pandemije Covid-19 zelo prizadela logistični sektor Južne Afrike.

Republika Južna Afrika  je že tradicionalno poznana po ugrabitvah tovornjakov, piše v poročilu. Poleg tega zastoji tovornjakov na mejah in počasnejše carinjenje tovora povzročajo sekundarne motnje, zaradi katerih je tovor še bolj dovzeten za krajo in splošno nasilje.

Avtorji poročila poudarjajo, da ima poznavanje tveganja kraje tovora veliko vlogo pri ublažitvi pojava in vpliva teh incidentov na organizacije in je zato ključnega pomena pri graditvi resnično prožne dobavne verige.

»Ker kraja tovora vpliva na poslovanje in moti oskrbovalne verige v Republiki Južni Afriki, je nujno, da so podjetja informirana o potencialnih tveganjih,« je prepričan Mike Yarwood, generalni direktor za preprečevanje izgub pri TT Club. »Varnostna ozaveščenost in proaktivni ukrepi za obvladovanje tveganj so bistveni koraki pri ustvarjanju varne dobavne verige,« je prepričan Yarwood in dodaja, da so v poročilu poudarjeni vzročni vplivi, pa tudi nasveti, kako uvesti ali izboljšati preventivne ukrepe.

David Fairnie, glavni svetovalec BSI za varnost dobavne verige, je dejal: "Razumevanje tveganja v logističnem sektorju Republike Južne Afrike, ki je podrobno opisano v tem poročilu, ter vključitev predlaganih preventivnih ukrepov, vključno s pregledom zaposlenih, izvajanjem sistemov za upravljanje varnosti in varovanjem parkirišč, bo organizacijam pomagalo pri prizadevanjih za razvoj bolj varnih in odpornih dobavnih verig."



Viri: Factiva, LogisticsMiddleEast.com

Več informacij o globalnih trendih na področju transporta in logistike