Rusija bo kmalu dobila prvi vlak po principu potisni-potegni
Rusko podjetje Transmashholding (TMH) razvija novo platformo potniških vlakov s tehnologijo push-pull
"Trenutno delamo na oblikovanju nove platforme električnih potniških vlakov. Prej smo jih vsakič znova razvijali povsem na novo, zdaj pa smo si zadali nalogo, da ustvarimo platformno rešitev, ki jo je mogoče uresničiti bodisi kot električni vlak, bodisi kot dizelski vlak, bodisi kot dizel-električni vlak. Razvijamo novo platformo z novimi razsežnostmi. Vključevala bo tehnologijo push-pull, ki v Rusiji še nikoli ni bila uporabljena," je za ruske medije sporočil generalni direktor Kirill Lipa.
Vlak push-pull je sestavljen iz lokomotive in vagonov, v zadnjem vagonu pa je kabina. Pri vožnji naprej je lokomotivsko osebje v lokomotivi, pri vožnji nazaj pa v vagonu z nadzorno kabino, medtem ko lokomotiva deluje kot potisnik in se daljinsko upravlja iz sprednjega vagona. Tako lahko lokomotiva vleče ali potiska (push-pull), vlak pa se lahko premika v obe smeri, ne da bi prestavili lokomotivo.
Generalni direktor TMH je dejal, da bodo to tehnologijo imeli primestni vlaki, vendar se lahko uporabljajo tudi za potovanja na dolge razdalje. Takšen vlak bo mogoče prilagoditi, da bo ustrezal posebnim pogojem naročnika.
Podjetje je prepričano, da bo novi vlak mogoče prilagoditi tako, da bo ustrezal kategorijam katere koli države. V Rusiji je bilo včasih drugače: tovarna ni sodelovala na mednarodnih razpisih, ampak je sodelovala na posebnem razpisu ruskih železnic ali podzemne železnice in vsakič je bil izdelan nov električni vlak ali vagoni podzemne železnice, je dejal Lipa. Po njegovih besedah bodo najprej izdelali novo vrsto vlaka za rusko tirno širino 1520 milimetrov, vendar bo platforma zasnovana tudi za tirno širino 1435 milimetrov - takšno tirno širino uporabljajo na primer v Afriki.
Transmashholding je največje rusko podjetje, specializirano za razvoj in proizvodnjo voznih sredstev za železnice in sisteme mestnega prometa. Podjetja TMH proizvajajo električne lokomotive, dizelske lokomotive, tovorne in potniške vagone ter električne vlake in vagone za podzemno železnico.
Foto: MashTech
Vir: ria.ru/20230724/transmashkholding-1885868867.html
Pripravil:
RSB CLUB MSK
e-naslov: vvptlt@list.ru