Širitev globalnih hotelskih verig na Kitajskem

torek, 20. april 2021

Kitajska turistična akademija (CTA) napoveduje, da se bodo prihodki od turizma v državi v prvi polovici leta 2021 medletno povečali za 102 % in dosegli 195 mlrd USD. V obdobju januar – junij 2021 je napovedanih več kot 1,7 mlrd domačih potovanj, kar je 85 % več kot v enakem obdobju lani. Po besedah direktorja CTA Dai Bina pa bodo med prihajajočimi prazniki od 1. do 5. maja domača turistična potovanja celo presegla raven pred pandemijo COVID-19.

Marca 2021 je pekinški hotelirski sektor beležil najvišje cene sob v zadnjih 15 mesecih. Povprečna dnevna stopnja (ADR) je bila marca 2021 92,47 USD, zasedenost pa je bila 57,9 %. Absolutna stopnja ADR je bila v Pekingu marca letos najvišja po novembru 2019, medtem ko je bil RevPAR (Revenue Per Available Room - prihodek na razpoložljivo sobo) najvišji po novembru 2020. Stopnja zasedenosti je bila marca 2021 višja kot v prejšnjih dveh mesecih, vendar je ostala nekoliko pod ravnjo iz Q4 2020.

Zaradi dobrih obetov v kitajskem turizmu vse več tujih hotelskih verig napoveduje svojo širitev na kitajskem trgu.

Hoshino Resorts, japonska luksuzna hotelska veriga z več kot 100 letno tradicijo, bo letos odprla svoj prvi hotel na celinski Kitajski. Hoshino Resorts trenutno upravlja več kot 40 turističnih objektov znotraj in zunaj Japonske.

Ameriška hotelska veriga Wyndham Hotels letos načrtuje pospešeno širitev v azijsko-pacifiški regiji. Lani je v tej regiji odprla več kot 125 novih turističnih objektov in podpisala pogodbe za nadaljnjih 140. V letu 2021 pa načrtuje 180 novih turističnih objektov v azijsko-pacifiški regiji, od tega več kot 100 na Kitajskem.
 
Hotelska veriga Meliá Hotels International je v kitajskem mestu Xian podpisala pogodbo za že 3. hotel, ki se bo odprl leta 2025 in bo deloval pod blagovno znamko Innside by Melia. Španska veriga namerava okrepiti svojo prisotnost na kitajskem trgu, kjer ima že 6 obratujočih hotelov in 6 v postopku odprtja.
 
Ameriška hotelska veriga Radisson uvaja ločen program zvestobe za turiste v Ameriki. Program zvestobe Radisson Rewards bodo razdelili na 2 programa: Radisson Rewards in Radisson Rewards Americas. Ta sprememba bo veljala od junija 2021. Družba Radisson je izjavila, da ločuje svoj program zvestobe, da bi ponudil bolj lokalizirano izkušnjo, a resnični razlog za to delitev je lahko v spreminjanju podatkovnih predpisov v ZDA.

Hotelska veriga Deutsche Hospitality uvaja novo blagovno znamko Steigenberger Icons, s katero namerava vstopiti v segment luksuznih hotelov na azijskem trgu.
 
Angleški ponudnik oskrbovanih stanovanj Oakwood namerava na Kitajskem do konca leta 2021 odpreti 4 nove objekte ter v prihodnjih mesecih podpisati še več novih pogodb, saj želi do leta 2025 podvojiti svoj portfelj nepremičnin. Od prvega vstopa na kitajski trg, pred več kot 20 leti, Oakwood zdaj upravlja 8 nepremičnin. Maja 2021 bo sledilo odprtje Oakwood Premier Tongluja, nato pa še 3 odprtja v Pekingu, Foshanu in Chongliju.

Hong Kong se s Singapurjem ponovno dogovarja o potovalnem balonu med obema mestoma. Pri tem Hong Kong želi, da so njegovi državljani upravičeni do potovalnega balona le, če so bili cepljeni, Singapur pa ne bo zahteval cepljenja svojih državljanov.
 
Letalska družba China Eastern Airlines je 6. aprila letos lansirala novo storitev, ki temelji na razdalji letov. Letalska družba s sedežem v Šanghaju je prejšnji teden sporočila, da nova storitev ponuja ugodnosti na skupni letalski razdalji 10.000 km. Potniki lahko rezervirajo v okviru teh 10.000 km vse notranje lete (razen letov v Hongkong, Macao in Tajvan), ki jih opravlja letalska družba China Eastern Airlines in njegova hčerinska znamka Shanghai Airlines. Nakup ene enote (10.000 km) velja eno leto, nakup dveh enot pa bo podaljšal obdobje veljavnosti na 2 leti.
 

 
Viri: Factiva, China Travel News
 
Več informacij o globalnih trendih na področju turizma