Slovenska podjetja zadovoljna z nastopom na prehrambnem sejmu ANUGA v Nemčiji

četrtek, 19. oktober 2023
 

Rekordno število obiskovalcev in razstavljavcev na sejmu ANUGA


Med 7. in 11. oktobrom je v Kölnu v Nemčiji potekal sejem Anuga, ki velja za najpomembnejši sejem s področja prehrambne industrije v Evropi. Sejma se je pod okriljem SPIRIT Slovenija udeležilo tudi sedem slovenskih podjetij, ki so bila z nastopom na sejmu zelo zadovoljna.

Udeležba je bila po njihovem mnenju odlična priložnost za predstavitev njihovih izdelkov in navezovanje stikov s potencialnimi poslovnimi partnerji, pa tudi za seznanjanje s trendi in konkurenco v panogi. Sicer je letošnja izvedba sejma, ki je bil v znamenju trajnosti, presegla vsa pričakovanja organizatorjev, saj so na njem zabeležili rekordno število obiskovalcev in razstavljavcev.

Po besedah organizatorjev je letošnji sejem presegel vsa njihova pričakovanja, saj se je na sejmu predstavilo več kot 7.900 razstavljavcev iz 118 držav, obiskalo pa ga je več kot 140.000 obiskovalcev iz 200 držav. Z vodilno temo »Trajnostna rast« se je letošnja Anuga kot mednarodna trgovska platforma in narekovalec trendov osredotočila predvsem na trajnost in odgovorno rabo virov, kar je poudarilo jasno zavezanost industrije trajnostnemu razvoju in pripravljenost na soočanje z globalnimi izzivi. Naslednja izvedba sejma bo med 4. in 8. oktobrom 2025, sejem namreč poteka vsaki dve leti. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.anuga.com.

SPIRIT Slovenija skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva na tem sejmu organizira že vrsto let. Letos je na razstavnem prostoru v skupni velikosti 146 m² svoje izdelke predstavljalo 7 slovenskih podjetij: Delamaris, d. o. o., GEA, d. o. o., La POPSI, d. o. o., Pekarna Pečjak, d. o. o., Radenska, d. o. o., Tina, d. o. o. in Vina Jarkovič, d. o. o. Skupinska predstavitev slovenskih podjetij je bila umeščena v več vsebinskih segmentov sejma: ANUGA Fine Food, ANUGA Frozen in ANUGA Drinks.

Slovenska podjetja so bila z nastopom na sejmu zelo zadovoljna. Udeležba je bila po njihovem mnenju odlična priložnost za predstavitev njihovih izdelkov ter navezovanje stikov s potencialnimi poslovnimi partnerji. Ker sejem zastavlja trende v panogi, pa je bil zanje pomemben tudi z vidika preverjanja konkurence in najnovejših smernic. Večina slovenskih udeležencev je dobila kar nekaj obetavnih kontaktov, s katerimi bodo nadaljevali pogovore. Ocenjujejo tudi, da je bil nastop njihovega podjetja bolj opazen in prepoznan s strani obiskovalcev tudi zaradi tega, ker je celotna predstavitev slovenskih podjetij na sejmu ANUGA potekala v nacionalnem paviljonu in pod sloganom komunikacijske kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini I feel Slovenia. Green. Creative. Smart.

Ekipa iz Radenska, d. o. o.: »Želeli bi izkoristiti priložnost in se zahvaliti SPIRIT Slovenija. Celotna komunikacija pri pripravi na sejem, kakor tudi končna organizacija, sta bili na vrhunski ravni. Nad profesionalnim nastopom smo bili naravnost navdušeni. Obenem bi želeli, tako kot verjamemo tudi ostala slovenska podjetja, poudariti pomembnost podpore in finančne spodbude, ki jih omogoča SPIRIT Slovenija. Tako s skupinskimi kakor tudi individualnimi nastopi. Lokacija razstavnega prostora na Anugi nam je omogočila, da v najboljši meri izkoristimo veliko obiskanost dogodka ter v najboljši luči predstavimo zgodbo Treh src. Vizualna podoba razstavnega prostora je požela veliko zanimanja, kar je bilo moč opaziti tudi na vseh sejemskih komunikacijskih kanalih. Sejma so se udeležili tako distributerji kakor tudi predstavniki številnih trgovskih verig, kar nam je omogočilo razgovore na številnih poslovnih ravneh. Verjamemo, da bodo pogovori, ki smo jih opravili, omogočili dodajanje novih trgov na trenutni seznam več kot dvajsetih držav na treh kontinentih, kjer je moč kupiti naravno mineralno vodo Radenska.«

Neža Mlakar, LaPopsi: »Za skupinski nastop smo se odločili zato, ker imamo boljšo prepoznavnost, če se med seboj povežemo. Prav tako so stroški skupinskega nastopa nižji, kot če bi se sejma udeležili sami. Največja prednost skupnega nastopa je medsebojna pomoč. Za večino administrativnih stvari poskrbi SPIRIT Slovenija, kar za nas pomeni, da lahko ta čas posvetimo potencialnim obiskovalcem in si že vnaprej organiziramo sestanke. Prav tako pa s skupinskim nastopom dosežemo večjo prepoznavnost. Z nastopom smo zelo zadovoljni, saj smo bili pozicionirani na mestu, kjer smo bili izredno vidni. Naš razstavni prostor so v veliki večini obiskovali potencialni kupci in ne samo mimoidoči, ki bi želeli degustirati naše izdelke. Rekla bi, da smo zastavljene cilje presegli.«  

Špela Žitko, direktorica marketinga skupine Pivka - Delamaris: »Delamaris se je že večkrat predstavil na skupinskem sejemskem prostoru. Tudi na Anugi 2023 je bil naš nastop uspešen, kot smo tudi pričakovali. Ponudniki smo, združeni na enem mestu, bolj opazni in skupno večji, kot bi bili samostojno, saj povezani predstavljamo tudi regijo, iz katere prihajamo. Organizator je poskrbel za operativno pripravo prostora in prijave, nas informiral in usklajeval, kar prinaša za nas tudi manj administrativnega dela pred samim sejmom. Povezali pa smo se tudi z drugimi razstavljavci. Obiskovalcev je bilo veliko. Pritegnili so jih je svež in razgiban razstavni prostor in seveda odlični izdelki. Nove ribje solate Delamaris smo v lanskem letu prvič predstavili v Sloveniji, z velikim navdušenjem so jih na police pred kratkim postavili v Avstriji, zdaj smo jih prvič predstavili tudi širše in dobili potrditev, da smo na pravi poti.«


Fotografija: SPIRIT Slovenija / arhiv sorazstavljavcev

 

Preberite tudi:

Zakaj na sejme v tujino?