SPIRIT Slovenija predstavlja slovensko gospodarstvo in poslovne priložnosti na World Business Forum 2024
V Milanu danes in jutri pod sloganom Empowerment Through Purpose+ poteka World Business Forum, eden najpomembnejših globalnih poslovnih dogodkov za managerje. Dogodek s svetovno priznanimi govorci že 21. leto zapored privablja voditelje uspešnih italijanskih in drugih mednarodnih podjetij, ki imajo priložnost spoznati najnovejše globalne trende z različnih področij poslovanja. Na dogodku je tradicionalno prisotna tudi javna agencija SPIRIT Slovenija, ki udeležencem aktivno predstavlja državo ter njene poslovne in investicijske priložnosti.
Italija predstavlja eno izmed najpomembnejših gospodarskih partneric Slovenije, zato SPIRIT Slovenija na svojem razstavnem prostoru pod sloganom I feel Slovenia. Green. Creative. Smart. aktivno predstavlja slovensko gospodarstvo ter poslovne in investicijske priložnosti. Letošnji nastop na dogodku je tudi letos nadgradila, saj v sodelovanju s Katapult Robotika iz Trbovelj in Mrežo centrov raziskovalnih umetnosti in kulture (RUK) udeležencem ponuja interaktivno izkušnjo z umetno inteligenco in nevroznanostjo. Yaskawina robotska roka udeležencem omogoča slikanje njihovih portretov, s pomočjo njihovih misli pa pripravi koktajl pijač. Tudi na ta način SPIRIT Slovenija voditeljem, ki se udeležujejo dogodka, predstavlja razvojne dosežke slovenskega raziskovalnega in gospodarskega ekosistema.
Zaradi nenehnih tehnoloških, podnebnih in geopolitičnih sprememb so podjetja primorana spreminjati poslovne modele in razmišljati o novih poslovnih strategijah. World Business Forum letos poteka pod sloganom Empowerment Through Purpose+ (Opolnomočenje skozi namen). Z najbolj vplivnimi poslovnimi misleci predstavlja najnovejše trende različnih vidikov vodenja podjetij in tako prispeva k rasti in razvoju številnih poslovnežev in njihovih organizacij. Dogodka se udeležuje več kot 3.000 voditeljev iz več kot 700 podjetij, ki jim je skupna strast do posla in novih znanj. Svetovno vplivne osebnosti – podjetniki, inovatorji, umetniki, športniki, politiki in avtoritete v poslovnem svetu - udeležencem predstavljajo zadnje globalne trende, znanja in izkušnje s področij gradnje kredibilnosti in zaupanja, odpornosti in prilagodljivosti podjetij v spreminjajočem se okolju, pozitivni delovni kulturi, inovacijah, zaupanju strank, trajnosti v poslovanju in krepitve ugleda blagovne znamke.
Svoje izkušnje in pogled na sedanjost in prihodnost poslovanja bodo z udeleženci letošnjega dogodka delili Mario Draghi, nekdanji predsednik Evropske centralne banke in nekdanji predsednik Vlade Italije, ki bo predstavil svoje izkušnje z načini vodenja v času negotovosti in kriz. Simon Sinek, vizionar in avtor več uspešnic kot so Start with WHY, Leaders Eat Last in ustanovitelj podjetja The Optimism Company bo podal napotke o vodenju in upravljanju talentov v času negotovosti in gradnji zaupanja z zaposlenimi. Hila Lifshitz-Assaf, ena največjih strokovnjakinj na področju umetne inteligence ter vodja Artifical Intelligence Innovation Network Research Center na Warwick Business School bo predstavila svoje poglede na vključevanje umetne inteligence v inovacije, produktivnost in kreativnost.
Elisabeth Dunn, raziskovalka dobrega počutja z University of British Columbia bo predavala o tem, kako povečati zadovoljstvo zaposlenih in vzpostaviti poslovno okolje z odličnimi poslovnimi odnosi ter kako vpeljati umetno inteligenco v poslovno strategijo organizacij. Sharon Melnick, poslovna psihologinja, ki je delovala z institucijami kot so Bela hiša v ZDA, Združeni narodi in vojaško akademijo West Point, bo udeležencem predstavila veščine uspešnega vodenja; Welby Altidor, Group Chief Creative Officer v podjetju NEON in bivši Executive Creative Director v Cirque du Soleil pa bo razložil, kako ustvariti okolje, v katerem bodo nastajale ustvarjalne ideje in inovacije.
World Business Forum s skrbno izbranimi, najaktualnejšimi poslovnimi in managerskimi vsebinami, ki jih predstavljajo vrhunski, svetovno uveljavljeni govorci in misleci, prispeva k rasti in razvoju številnih poslovnežev in njihovih organizacij. Sicer poteka v več ključnih poslovnih središčih sveta: New York, London, Sydney, Madrid, Milano, Mexico in Bogota.
Italija je ena najpomembnejših trgovinskih partneric Slovenije, v letu 2023 je zasedala 3. mesto po izvozu slovenskih podjetij v Italijo in 4. mesto po uvozu iz Italije. Skupno je blagovna menjava v letu 2023 dosegla 10.670 mio EUR. Slovenija je v letu 2023 v Italijo izvozila za 4.754 mio EUR blaga, od tega 23% mineralnih goriv in olj, 9 % električnih strojev in opreme, 7 % železa in jekla, 6 % plastičnih mas in proizvodov iz plastičnih mas, 6 % lesa in lesenih izdelkov ter 6 % vozil ter njihovih delov. V istem letu je Slovenija uvozila za 5.915 mio EUR, največ, 17 % mineralnih goriv in olj, 10 % strojev in mehanskih naprav, 9 % vozil in njihovih delov, 9 % železa in jekla, 6 % električnih strojev in opreme ter 5 % aluminija in aluminijastih izdelkov. Po neposrednih naložbah v Slovenijo se Italija uvršča na 5. mesto, največ italijanskih investicij je v finančnih in zavarovalniških dejavnostih, sledijo predelovalne dejavnosti in trgovina.
Foto: SPIRIT Slovenija/MG in SN