SPIRIT Slovenija tudi letos na sejmu Arab Health 2019 v Dubaju
Javna agencija SPIRIT Slovenija letos že drugič organizira skupinsko sejemsko predstavitev slovenskih podjetij na sejmu Arab Health 2019, ki bo med 28. in 31. januarjem 2019 potekal v Dubaju v Združenih arabskih emiratih. Dogodek velja za največji specializirani sejem medicinske opreme in pripomočkov, zdravil, zdravstvene oskrbe in storitev na arabskem polotoku.
Arab Health, sejem s 44-letno tradicijo, predstavlja vodilno poslovno platformo zdravstvene oskrbe in nege na Bližnjem Vzhodu, njegov poglavitni namen pa je povezovanje proizvajalcev in ponudnikov zdravstvenih storitev z zdravstvenimi klinikami, dobavitelji in distributerji v tej regiji. V letu 2018 se je na sejmu predstavilo 4.176 razstavljavcev iz 66 držav, med njimi pod okriljem agencije tudi sedem slovenskih, obiskalo pa ga je 78.000 obiskovalcev, letos pa organizatorji pričakujejo več kot 4.150 razstavljavcev iz več kot 66 držav. Med osrednjimi temami letošnjega sejma bodo inovativne izdelki in rešitve v tej panogi ter izzivi in vloga digitalne transformacije v zdravstveni oskrbi. Več informacij o sejmu je na voljo na spletni strani: www.arabhealthonline.com.
Pod okriljem SPIRIT Slovenija se bo na skupnem razstavnem prostoru velikosti 72 m2 predstavilo pet slovenskih podjetij, ki so se odzvala povabilu agencije za predstavitev na sejmu: Eurotronik Kranj, d. o. o., Iskra Medical d. o. o., Kinestica, d. o. o., Koval, d. o. o. in Mesi, d. o. o. Slovenska podjetja udeležbo na sejmu vidijo kot dobro priložnost za predstavitev svojih izdelkov in storitev, navezovanje poslovnih stikov s potencialnimi poslovnimi partnerji, obenem pa kot možnost pregleda najnovejših izdelkov in inovativnih tehnologij s področja zdravstvene oskrbe in trendov na tem področju.
Cvetka Zidar, Koval, d. o. o.: »Arab Health je zelo specifičen sejem zaradi področja, na katerem se odvija, saj je tam drugačna mentaliteta in poslovna kultura. Lani smo se sejma že udeležili skupaj z agencijo, kar vidimo kot veliko prednost, saj je bil nastop organiziran na državni ravni in smo s predstavitvijo naših izdelkov predstavljali tudi državo. Z udeležbo smo bili zadovoljni, saj smo imeli veliko obiska strokovnjakov iz regije, interes pa je bil tudi iz različnih držav Evrope, Afrike in Azije. Pripravili smo kar nekaj zanimivih ponudb, dogovorov, realizirali nekaj manjših pogodb, posel pa se solidno odvija naprej. Sejem je za nas pomemben, ker pokriva regijo arabskega polotoka, kjer doslej še nismo bili prisotni. Naš interes je razširiti tržne poti tudi na arabsko in azijsko področje, zato za nas predstavlja odlično izhodišče za pridobivanje novih strank, mesto za srečanje z obstoječimi poslovnimi partnerji ter priložnost za poglobitev in povečanje obsega poslovanja, in vpogled v delo konkurence. Menimo, da so sejmi še vedno namenjeni osebnih srečanjem, predstavitvi izdelkov ter njihovih prednosti in novosti v živo, zato tudi letos pričakujemo povečan obisk strokovnjakov in upamo, da dobimo še nekaj resnih distributerjev.«
Manca Uršič Rosas, Mesi, d. o. o.: »Prednost skupinskega nastopa vidimo predvsem v lažji organizaciji sejma, nižjih stroških udeležbe in tudi boljši lokaciji razstavnega prostora. Sejma, ki velja za najpomembnejšega s tega področja v regiji, smo se skupaj s podjetji in SPIRIT Slovenija udeležili že lani in dobili številne kontakte potencialnih poslovnih partnerjev, na katere računamo tudi letos, ko bomo na sejmu predstavili naš nov izdelek MESI mTABLET ECG, ki predstavlja novo družino inovativnih medicinskih naprav MESI.«
******
SPIRIT Slovenija je na podlagi interesa slovenskih podjetij za leto 2019 pripravil seznam skupinskih predstavitev na 12 mednarodnih sejmih v tujini. Seznam sejmov, dodatne informacije, vabila in prijavnice za udeležbo so na spletnem portalu za slovenske izvoznike www.izvoznookno.si. V okviru skupinskih predstavitev na mednarodnih sejmih agencija krije stroške neopremljenega razstavnega prostora, zakupa tehničnih priključkov in vpisa v katalog. Poleg tega se s sejmišči dogovarja za najboljšo možno lokacijo razstavnega prostora in podjetjem svetuje, kako se na sejemsko predstavitev kar najbolje pripraviti. Podjetja krijejo stroške postavitve razstavnega prostora, službenih poti zaposlenih in prisotnosti osebja na razstavnem prostoru. Za tovrstne nastope se odločajo podjetja, ki želijo na mednarodnih sejmih v tujini predstaviti svoje izdelke in storitve, pridobiti nove poslovne kontakte, povečati možnosti za sklepanje poslov in spoznati svojo konkurenco ter trende v posamezni panogi.
Poglejte tudi:
Vrednost zdravstvenega sektorja naj bi do konca leta 2022 znašala 22,5 milijarde dolarjev