Spletna prodaja potovanj na Portugalskem letos večja za 33 %
Spletna prodaja potovanj se bo na Portugalskem leta 2021 po ocenah medletno povečala za 33 % in dosegla vrednost 1,6 mlrd EUR. Vrednost prodaje potovalnih agencij pa naj bi se v letu 2021 povečala za 43 % in dosegla 1,3 mlrd EUR.
Pandemija COVID-19 je spodbudila ponudnike potovalnih storitev k večji prilagodljivosti pri rezervacijah, odpovedih in zavarovanjih potovanj, kar spodbuja potrošnike, da se lažje odločajo za potovanja.
V prihodnjih nekaj letih bodo v industriji prevladovale predvsem digitalne, več-kanalne in specializirane storitve.
Analitiki napovedujejo, da se bo spletna prodaja potovanj na Portugalskem v obdobju 2021-2026 povečevala po 26 % povprečni letni stopnji (oziroma 24 % ob predpostavki nespremenjenih cen) ter leta 2026 dosegla vrednost 5,1 mlrd EUR. Vrednost prodaje potovalnih agencij pa naj bi v napovedanem obdobju rasla po 29 % povprečni letni stopnji (oziroma 27 % ob predpostavki nespremenjenih cen) ter v letu 2026 dosegla 4,6 mlrd EUR.

Zaradi velike negotovosti je potovalno zavarovanje v času pandemije zelo pomembno pri nakupni odločitvi. Tako je na primer v Q2 2021 zavarovalna družba In Sure Broker uvedla dve novi potovalni zavarovanji, ki podpirata okrevanje turizma, to sta SafeTrip Covid Protection Silver in Gold. Novi zavarovalni storitvi vključujeta podaljšano odpoved v primeru okužbe ali karantene celotnega gospodinjstva, neomejeno število zavarovanih oseb ali spremljevalca, ki ni del gospodinjstva, podaljšanje možnosti odpovedi potovanja, nadomestilo za prekinitev potovanja, zvišanje nadomestila zdravstvenih stroškov, vključitev dohodnega potovanja, podaljšanje trajanja potovanja in spletno zdravniško posvetovanje glede okužbe s COVID-19 in drugimi obolenji.
Viri: Factiva, Euromonitor International
Več informacij o globalnih trendih na področju turizma