Spletni seminar: Kitajski trg živil rastlinskega izvora, 30. avgust 2023
V zadnjih tridesetih letih se je poraba mesa na Kitajskem povečala za petkrat, zaradi česar je Kitajska postala največji svetovni porabnik mesa. Zdaj se vse bolj uveljavljajo rastlinske jedi, domače in mednarodne blagovne znamke na področju hrane in pijače pa na mize prinašajo nove trende.
Na tej delavnici, ki jo organizirata EU SME Center in Gospodarska zbornica Evropske unije na Kitajskem, bodo govorci in panelisti:
- delili svoje izkušnje s trga,
- pojasnili, kako so si ustvarili konkurenčno prednost pred drugimi blagovnimi znamkami, ter
- MSP usmerjali s primerjalnimi merili z vodilnimi subjekti, ki uspevajo v tem sektorju.
Delavnica bo potekala v angleščini in je brezplačna za vsa zainteresirana MSP iz držav članic Evropske unije in držav, ki sodelujejo v programu enotnega trga.
Foto: EU SME Center
Program dogodka
Program dogodka, 30. avgust 2023 | |
---|---|
10:00 - 10:05 | Pozdravni nagovori |
10:05 - 10:30 |
Napovedi za kitajski trg rastlinskih proizvodov za mala in srednje velika podjetja Shirley Lu, izvršna direktorica za Veliko Kitajsko, ProVeg International |
10:30 - 10:55 |
Kako predpisi na Kitajskem prinašajo priložnosti za živila rastlinskega izvora na največjem svetovnem trgu porabe beljakovin Cecilia Zhao, vodja projekta Impact (nove beljakovine), Lever China |
10:55 - 11:45 |
Panelna razprava in vprašanja in odgovori Moderator: dr: Connor Yin, koordinator delovne skupine za kmetijstvo, hrano in pijačo, avtomobilske komponente, raziskave in razvoj, Evropska zbornica Udeleženci panela: Dr. Ivy Ye, direktorica za svetovanje o tveganjih, KPMG Stefan Schmale, generalni direktor, NOIX AG Chloe Lin, direktorica za trajnostni razvoj, Velika Kitajska, OATLY |
11:45 - 11:50 |
Zaključek |
Prijave na dogodek
Preberite še:
Globalni trendi na področju ekoloških živil
Poslovno sodelovanje Slovenije s Kitajsko
Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo:
- ekipa Sektorja za spodbujanje internacionalizacije, SPIRIT Slovenija, javna agencija,
- svetovalci v državah ter
- zunanji sodelavci in institucije, ki posredujejo informacije za posamezne vsebine na spletni