Spletni seminar: Strategije oblikovanja cen za kitajski trg, 29. april 2024

torek, 23. april 2024


Datum in ura: ponedeljek, 29. april 2024, 9:30 – 11:00 bruseljski čas

Lokacija: splet

Podjetja morajo v okviru poslovne strategije za kitajski trg določiti pravo ceno za svoje izdelke. Kitajski potrošniki so lahko cenovno občutljivi na določene izdelke ali storitve. Vendar pa so pripravljeni plačati tudi več za izdelke, za katere menijo, da so visoke kakovosti, ali za izdelke, ki jih proizvaja priznana blagovna znamka. V procesu analize je pomembno, da imajo podjetja na voljo ustrezna orodja, s katerimi lahko pravilno ocenijo svoje izdelke. V svoji strategiji morajo upoštevati uvozne tarife, cenovne razpone poslovnih konkurentov ter nakupne navade potrošnikov.

Namen spletnega seminarja "Strategije oblikovanja cen za kitajski trg" je pomagati evropskim malim in srednje velikim podjetjem, da izberejo dobro strategijo oblikovanja cen za kitajski trg ter zagotoviti, da so njihovi izdelki dostopni in privlačni za potrošnike.

Dogodek organizira EU SME Centre v sodelovanju z EAS Estonia in Trade Promotion Europe ter ob podpori Italy China Council Foundation.
 

Udeleženci seminarja bodo:

 
  • izvedeli, katere tarife, davki in DDV se uporabljajo za posamezne izdelke
  • pridobili navodila za določanje cen izdelkom na Kitajskem
  • preučili strategije za tržno pozicioniranje konkurentov
  • pridobili vpogled v določanje ustrezne cene EXW za izdelke
  • izvedeli, kako obrazložiti svoje cene potencialnim kitajskim distributerjem na sejmu.
 

Prijava na seminar Pricing Strategies for the Chinese Market




 

Preberite tudi:

Prodaja na Kitajsko



Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: