Spletni seminar: Uspešen vstop na francoski živilski trg, 3. oktober 2022

torek, 20. september 2022




Ta delavnica vas bo pripravila na uspešna dvostranska poslovna srečanja na sejmu SIAL 2022, ki jih organizira mreža Enterprise Europe Network. Udeležijo se ga lahko tudi vsa ostala podjetja, ki jih zanima francoski živilski trg.

Udeležba je brezplačna, za prijavo prosimo izpolnite prijavni obrazec v Google Forms

Potrditev boste prejeli po elektronski pošti en teden pred spletnim seminarjem.

Podjetja, ki se želite udeležiti dvostranskih srečanj s francoskimi kupci v živilski industriji, ki bodo v Parizu potekala med 15. in 19. oktobrom, nam pišite na elektronski naslov ales.ogorevc@spiritslovenia.si.
 
3. oktobra od 16.00 do 17.30 (po pariškem času)
 
  • Spletni seminar (v programu MS Teams)
  • Delovni jezik: angleščina
 

Govorci:

Isabelle SENAND
Direktorica študij Francoske maloprodajne zveze (FCD) (strokovna organizacija, ki združuje večino večjih trgovcev na drobno, tako trgovcev na drobno s hrano kot specializiranih trgovcev na drobno)

Bernard QUINET
Vodja Doing Business in Paris (oddelek regionalne gospodarske in industrijske zbornice Pariz Ile-de-France, pristojen za podporo tujim podjetjem)
 

Zakaj izbrati to delavnico usposabljanja?

Francoski trg je privlačen zaradi svojega strateškega položaja globalnega križišča statusa in mednarodne reference, ki odpira vrata v ves svet ... Vendar gre na drugi strani za zapleten trg s svojimi pravili in pastmi.
 

Kaj se boste naučili?

Na spletnem seminarju boste imeli priložnost pridobiti veliko koristnih informacij o francoskih maloprodajni živilski industriji. Omogočili pa vam bomo tudi celovit vpogled v svet francoskih kupcev:
  • orodja in metodologije pristopa in pogajanj ponazorjeni s praktičnimi nasveti in napotki
  • ključni dejavniki in številke za razumevanje trga
  • kaj je treba vedeti o Franciji in njenih prebivalcih
  • kdo so kupci: pregled različnih kategorij in posebnosti
  • vstopnica na francoski trg: vzpostavitev realističnega načrta iskanja
  • kako prepoznati kupce in se jim približati: strategije in viri prepoznavanja.

  
Vir: Enterprise Europe Network (EEN)

 

Preberite tudi:


Prodaja v Francijo

Sejmi v tujini

Globalni trendi na področju hrane in pijače