Švicarski Logitech je eno najuspešnejših podjetij v času korona krize

torek, 17. november 2020

Švicarsko podjetje Logitech International je eno najuspešnejših v času korona krize, zahvaljujoč močni prodaji spletnih kamer, tipkovnic in programske opreme, ki jih zaposleni potrebujejo za delo na domu.

Cena delnic podjetja se je v zadnjih petih letih zvišala za približno 400 % na nedavnih 76,34 CHF oziroma na 81,96 USD pri NASDAQ. Tržna vrednost podjetja znaša 12,4 mlrd CHF ali 13,5 mlrd USD. Toda vrednost delnic bo še lahko naraščala, saj delo od doma postaja trajni trend, ki bo prisoten tudi po pandemiji korona virusa, prodajo pa spodbuja tudi veliko povpraševanje po e-športu in računalniških igrah.

Tom Forte, analitik ameriške investicijske banke D.A. Davidson ocenjuje, da bi se vrednost delnice v kratkem lahko zvišala na 105,18 CHF, oziroma na 116 USD, kar kaže na približno 40 % rast glede na zadnje ravni. Analitik švicarske investicijsko-bančne skupine Vontobel, Michael Foeth pa ocenjuje porast vrednosti delnice na 98 CHZ, kar predstavlja 31 % rast.

Logitech International SA je holding, ki se ukvarja z načrtovanjem, proizvodnjo in trženjem zunanjih naprav za osebne računalnike, tablice in druge digitalne platforme. Ponuja slušalke, zvočnike, miške, tipkovnice in spletne kamere. Blagovne znamke podjetja vključujejo Logitech, Jaybird, Ultimate Ears, Logitech G, ASTRO Gaming in Blue Microphones. Podjetje je prisotno v Evropi, Ameriki, na Bližnjem vzhodu in v Afriki ter v azijsko-pacifiškem območju. Sedež podjetja, ki so ga 2. oktobra 1981 ustanovili Daniel Borel, Pierluigi Zappacosta in Giacamo Marini, je v mestu Lozana v Švici

Podjetje je v zadnjem poslovnem letu, ki se je končalo marca 2020, ustvarilo prihodke v višini 2,97 mlrd USD, kar je 6,7 % več kot v letu 2019. V prvem četrtletju letošnjega poslovnega leta, ki se je končalo junija 2020, je podjetje ustvarilo prihodke v višini 791,9 mio USD, kar je 11,7 % več kot v prejšnjem četrtletju. Logitech International je konec marca 2020 zaposloval približno 6.600 delavcev.

Izvršni direktor podjetja Logitech, Bracken Darrell pravi, da se v podjetju osredotočajo na dolgoročne trende, ne na trenutno Covid situacijo, ki je le pospešila njihovo uspešnost. V podjetju iščejo nove rastoče trge in priložnosti, da vstopijo tam, kjer bi lahko bili vodilni. Darrell v prihodnje ne pričakuje več tako močne rasti, kot v času korona krize, kljub temu pa pričakuje stabilno rast v prihodnjih letih, saj ljudje vse več delujejo iz različnih lokacij, v tem pa vidi veliko potenciala.

Podjetje je bilo zelo uspešno že pred pandemijo, saj je prodajalo računalniško opremo za računalniške igre, kot sta Fortnite in League of Legends, prav tako pa je že vstopalo na cvetoči trga e-športa, segmenta, ki bi lahko delno zapolnil vrzel, ki je nastala zaradi odpovedanih športnih dogodkov.

Trend dela od doma bo v neki obliki verjetno ostal tudi po koncu pandemije. Trenutno je veliko povpraševanje po spletnih kamerah, ki omogočajo komunikacijo med tistimi, ki se vračajo na delo v pisarne in tistimi, ki še vedno delajo od doma.

Ob predpostavki, da lahko Logitech obvlada morebitne kratkoročne težave z dobavo in se v proizvodnji usmeri v uporabo bolj trajnostnih materialov, si lahko podjetje zagotovi visoko rast tudi v prihodnjih letih.



Viri. Factiva, Barron's, Dow Jones

Več informacij o globalnih trendih na področju IKT