Trg vnaprej pripravljenih obrokov v Hong Kongu v letu 2017

sreda, 07. februar 2018

V letu 2017 so v Hong Kongu prodali 17.000 ton vnaprej pripravljenih obrokov, kar je 3 % več kot leta 2016. Vrednost prodaje vnaprej pripravljenih obrokov je v letu 2017 narasla za 3 % in dosegla 95,85 mio EUR.

Največ povpraševanja na trgu je po vnaprej pripravljenih zamrznjenih obrokih, saj potrošniki menijo, da so sveži in da se pri kuhanju ohrani njihov naravni okus.

Največ so v letu 2017 prodali zamrznjenih pic, vrednost prodaje je znašala 2,9 mio EUR ali 6 % več kot leta 2016. Povprečna cena enote pripravljenega obroka se je v letu 2017 ponovno zvišala, saj večina mednarodnih blagovnih znamk ponuja premium izdelke, s katerimi poudarja svojo kakovost in tako konkurira domačim blagovnim znamkam.

Največji ponudnik na trgu vnaprej pripravljenih živil v Hong Kongu je podjetje China National Cereals, ki je imelo v letu 2017 55 % tržni delež. Njihove blagovne znamke Great Wall, Maling in Narcissus so največ prispevale k uspešnosti podjetja. Izdelki so bili sprva cenovno dostopni in povsod razpoložljivi, zato so si pridobili zaupanje potrošnikov. Ker pa so se cene v zadnjem času povišale in se približale cenam mednarodnih blagovnih znamk, so ti izdelki izgubili nekaj priljubljenosti, saj so potrošniki verjeli, da je bolje, če so izbrali uvoženo blago, ki naj bi bilo varnejše.

Drugi večji ponudnik na trgu je podjetje Dairy Farm International Holdings Ltd, ki je s svojo blagovno znamko 7-Signature v letu 2017 beležilo največjo rast prodaje. Blagovna znamka 7-Signature je lani kupcem ponudila različne tržne popuste, če so kupili kombinacijo izdelkov. Serija pripravljenih jedi 7-Signature ima veliko prepoznavnost v trgovinah, ime pa krepi podobo blagovne znamke.

Vir: Euromonitor International Ltd

Več informacij o globalnih trendih na področju živilske industrije